Sah! Hannah Yeoh Malu Untuk Letakkan Anaknya Dengan Bangsa India!


Sudah terang lagi bersuluh. Minah ultra-kiasu ni dah tunjuk sapa dirinya yang sebenar. Menurut info dari JPN, dia akhirnya mengalah dan bersetuju untuk meletakkan bangsa anaknya dengan bangsa keturunan Cina. Dia lebih berbangga dengan imej 'cina' yang dibawanya supaya mudah dia menyebarkan doktrin membenci kerajaan Malaysia dan UMNO/BN. Perkara ini diburukkan lagi kerana ditambah dengan hasutan yang dicetuskan oleh portal haram jadah Malaysiakini yang menghasut rakyat membenci kerajaan.

Mengapa bukan India Hannah? Kan lebih baik ikut bangsa India? Adakah Hanah malau bila anak berbangsa India? Kalu dah malu awat gatai 'poen' bernikah dengan India dulu?
lastly AS nak pesan, Hannah jangan lupa kita hapuskan sekolah vernakular dan semua masuk sekolah 1 aliran saja ye! Ada berani?

3 comments:

putrarahman said...

Pada pendapat saya, anak sepatutnya ikut bangsa Ibu kerana Ibu yang melahirkan dia. Sebelum ni tiada masalah dalam hal ini.

Mana-mana yang nak kahwin campur tu, kena jelas dalam hal ini. Kerajaan pun jangan nak 'kluk klek'.

Wake UP! said...

Kalau malu apahal lu fuck dengan paria sampai bole dapat anak?

Anonymous said...

putrarahman, benda ni memang takder masalah dari dulu, tapi hannah tu yang buat masalah, dia yang gatal sangat nak bangsakan anak dia tu 'BANGSA MALAYSIA', personally, itu hanya retorik politik yang akan memangsakan anaknya kelak, JPN tak benarkan bangsa Malaysia, Hannah tu yang buat kecoh2, ngko tak tengok paper ker? benda ni mudah tapi disulitkan oleh orang2 seperti Hannya Yeoh! net time baca paper jangan dok tengok Naruto Shipuden jer... (hehe, nasihat utk aku tue)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...