DAPig Mengaku Secara Terbuka Mereka Memang kaki Fitnah!

Semua orang kenal jeff ooi MP jelutong yang tak habis-habis menimbulkan kontroversi. Ingat tak dulu dia pernah melabelkan Jemaah Islamiah Malaysia (JIM) sebagai pengganas dan yang terbaru dia "dikatakan' membuat perhimpunan bersama Paderi-paderi kristian seperti yang hangat baru-baru ini.

Entry AS sebelum ini juga menyentuh LGE KM paling celaka dalam sejarah PPinang juga terang menunjukkan LGE telah mengadudomba dan mencetuskan kebencian kebencian rakyat pada Kerajaan walhal perkara itu tidak benar.

Baguslah kalau salah minta maaf. Tapi Jeff jangan sesuka hati nak memfitnah orang lain. kalau boleh NST jangan bagi muka sama ini apek sial. hari ke hari makin melampau puak ultra kiasu ini!


Penulis blog yang juga Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi hari ini secara terbuka meminta maaf kepada New Straits Times Press (M) Berhad (NSTP) dan tiga bekas pegawai kanan syarikat itu berhubung kenyataan memfitnah yang dimuatkan dalam blognya, lima tahun lepas.

Dalam pernyataan dipersetujui yang dibacakan di mahkamah menerusi peguam yang mewakilinya Asma Mohd Yunus, Ooi Chuan Aun, yang juga anggota Parlimen Jelutong, berkata, beliau menyesal bahawa kenyataan itu pernah diterbitkan.

Membacakan kenyataan yang sama, peguam Tan Sri Cecil Abraham yang mewakili NSTP, timbalan pengerusi NSTP ketika itu, Datuk Seri Kalimullah Masheerul Hassan, bekas Ketua Pengarang Kumpulan NSTP, Datuk Hishamuddin Aun dan bekas Editor Kumpulan NSTP, Brenden Pereira, berkata, Ooi menyatakan yang beliau bertindak secara bona fide dan tanpa niat jahat.-Bernama
“Bagaimanapun, beliau (Ooi) mengakui bahawa dakwaan yang dibuat olehnya mungkin telah memalukan dan menyusahkan plaintif-plaintif dan pada masa yang sama berasa kesal. Oleh yang demikian, defendan (Ooi) kini mahu menyatakan yang beliau menarik balik semua dakwaan dan penerbitan yang menjadi perkara pokok dalam prosiding ini,” katanya. — Bernama

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...