7 Anugerah Pembawa Watak Dibawa Oleh Nuar..

PEMENANG ANUGERAH AKTOR NO. 1 PALING DIBENCI DI MALAYSIA

1. Pembawa Watak Utama Dalam Filem Lucah.
2. Pembawa Watak Pemimpin Berpura-pura Warak Paling Berkesan.
3. Pembawa Watak Penghasut Paling Berkesan.
4. Pembawa Watak Penipu Dan Pembelit Terbaik.
5. Pembawa Watak Gay Paling Sadis.
6. Pembawa Watak Pengkhianat Agama, Bangsa & Negara Terhebat.
7. Pembawa Watak Pemain Kayu Tiga Paling Berjaya.

Anugerah ini bukan daripada ALLAH tetapi daripada rakyat MALAYSIA untuk diberikan di atas kejayaan, kesungguhan dan kehebatan lakonannya, kita cadangkan anugerah yang diwujudkan KHAS buatnya yang dinamakan BINTANG ISTIMEWA SUNGAI BULUH.

1 comment:

Anonymous said...

buat la lagi perhimpunan bersih... kalau boleh buat hari kerja, dari hari isnin smpai jumaat kat tgh2 KL. SAbtu ngan ahad rilek jap. aku suke je, x payah g keje. weken boleh jalan2 enjoy gaji buta... paling tidak 3-4 bulan.. kira ok jugak tu... hahaha... aku x kisah pun, aku peduli apa. dah 20 tahun pembangkang ngan BN silih ganti menang kat perlimen di kampung mertua aku.. tp jalan raya x berturap elok2 jugak. Lampu jalan pun x de, kena la mertua aku apply n bayar bill lampu jalan sendiri smpai sekarang. Itu baru jalan dan lampu jalan... itu bukan di ceruk hutan di negeri kelantan tu... ni kampung melayu di kawasan kuala lumpur... ptuihhh kat semua org politik... sapa menang pun sama je menggemukkan kroni masing2.. menjawab la korang kat akhirat esok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...