Dapat RM200 dan T-Shirt Untuk Sapa Yang Join Bersih. LGE Jangan Dalih Lagi!


Ternyata mereka diatas menipu ataupun mereka tak tahu perkara yang sebnarnya berlaku.
Menurut info yang boleh dipercayai sebenarnya ada seorang pemuda India di sini sekitar Simpang Ampat (Nibong tebal) telah boleh buktikan dia dah dapat Tshirt Bersih dan rm200 ! Dia diminta pakai Tshirt pada 9hb ini ! Pemuda ini dikhabarkan telah menggunting Tshirt itu sebab arahan ibu beliau.

Alhamdulillah, Masih ada rakyat Malaysia yg Berfikiran Rasional . Dia tidak dibutakan dengan duit RM200 dan tshirt kuning yang layak dibuat kain buruk sahaja. Tahniah kepada pemuda India itu kerna masih sayangkan keamanan negara.
Jika BENAR berita ini, ternyata LGE dan konco-konconya hanyalah berdalih dan menipu rakyat sahaja! Nafi dan Terus nafi!

7 comments:

Anonymous said...

lancau punya apek..tadi pagi aku dapat risalah dalam postbox aku..cakap rally Jumaat lepas BN/UMNO buat nak guiling dia...cina kimak

Anonymous said...

tang mana aku nak dapat baju tu + RM200.00. Aku dapat baju tu aku buat alas kaki nak masuk JAMBAN dan RM200.00 aku pi jolly tengok wayang makan-makan...cina pukimak punya duit..peduli apa aku...biaq melingkup pi bangsa ni

Anonymous said...

Kalau terkorban, cukup ke RM200 tu untuk belanja urus mayat?

Anonymous said...

apa yg aku dengaq dap la kaya raya
tiap bulan dpt rm1 bilion dr negara luaq
habih la melayu yg tak tahan kena juai..

usin said...

duit ambik. t shirt ambik. namun nk pegi buat demo jgn sekali. apa jadah nk tadah kepala utk dibalun fru. duit boleh buat tengok wayang ke, byr bil api ke dsb. t shit tu boleh buat lap kaki atau lap keta sbb t shirt tu 'bersih'.

Anonymous said...

Penganjur BERSIH memang ade pakatan jahat nak huru-harakan negara supaya dapat memerintah. Yang menyokong bersih tu tak sedar2. Kalau negara dah tergadai baru nak menyesal. Kalau kat negera china dah lame kene hukum tembak. Pengkhianat negara.

Anonymous said...

jangan nak fitnah bro..aku pon ade g bersih..xde dpt pon duit?x yah cite panjang bro...nanti undi time kite tgk sape yg kene...pergi mampus dgn umno..x semua rakyat umno bleh kencing..yg bodo mcm hangpa2 ni je yg kne juai..hangpa sje yg kene jual x pe lg.ni siap dgn agama2 skali..phuiii..bodo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...