Pelik Tak Gambar Ni?? ADUN P.Pinang Kantoi!



Cuba belek betul-betul di bahagian tajuk atas sebelah kiri yang bulatan merah tu:
'Sumbangan Bantuan untuk peniaga kecil-kecilan'. tapi yang hadir menerimanya adalah Wan Azizah, isteri tersayang Nuar.. Bila masa Wan Jijah jadi peniaga kecil-kecilan? Nak menipu pun agak-agak la!

Kenapa Wan Azizah selaku Presiden parti hanya menjadi wakil kepada 'peniaga kecil-kecilan' untuk menerima sumbangan hanya dari seorang Adun pakatan? Disaksikan pula oleh LGE musibat! Cuba kita sendiri fikir, apakah motif sekiranya sumbangan bantuan diberi untuk orang sendiri.Bila Rakyat akan dapat manfaat??

YB Raveentharam dah terkantoi di situ! kahkahkah..

2 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Azizah kat berniaga kecil-kecilan product air mata buaya dan ibu ayam bagi Anwar...heheheee. Itulah jadinya bila gila nak menunjuk... tersalah gambar...

Anonymous said...

wakakakakah... haru bro, haru biru, apehal plak dier pakai gambor wan jijah, tak kan dorang tak kenal wan jijah ataupun muka wan jijah serupa dengan makcik yang meniaga kecilan kat sana.... mengkagumkan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...