Saman Paling Gempak Di Abad Ini! RM100 Billion Dari Nuar

Anwar Ibrahim di laporkan akan menyaman Dato Seri Najib Razak dengan saman Malu RM100 Bilion di atas kata kata yang di keluarkan Dato Seri Najib dalam ucapannya di Majlis Penerangan Perdana yang berlangsung di PWTC.

Karpal Singh di jangka akan menfailkan Saman tersebut pada 16 September tahun ini yang mana pada tarikh itu juga Kerajaan BN akan tumbang. Nampaknya nostalgia Anwar dengan 16 September tetap tersemat di hati beliau untuk tetap menjadi PM walau dengan bagaimana cara sekalipun.

Anwar ni reti malu ke? Kalu reti malu dia tak buat kerja-kerja terkutuk tu! Kenapa perlu saman Najib yang mengatakan benda benar? Masa hang gelar DS Najib 'pandikutty' tu sikit orang tak endah sebab orang tau yang hang memang musibat!

La ni, apakata jangan saman Najib lagi, saman saja Eskay ataupun trio Datuk T terlebih dahulu kalau benar mereka memfitnah hang dalam kes 'menyudu' china doll? Simple! ADA bERANI?

Saman malu adalah untuk membuktikan sesuatu benda/hal yang diperkatakan itu tak betul/fitnah. Namun sampai la ni, Nuar masih tiada respon terhadap pelbagai tuduhan terhadap beliau. Nuar sengaja menjadikan PM sebagai mangsa untuk tunjukkan kononnya dia betul sangat! Piiraahhh. Rakyat dah kenal sangat lakonan hang tu!

6 comments:

Anonymous said...

Anwar saman malu Najib RM100billion.

Anwar sendiri tak tau malu, tak punya maruah, peliwat, bekas banduan.

Anwar tidak punya nila walau pun se sen jauh sekali RM100b.

Anwar mungkin sedang bermimpi siang hari tak ?

Penditakainsingkat said...

Mak datok...Mahalnya nilai DS Najib..

Anonymous said...

Kapada nuar....
lue mau saman RM100billion sama itu najib ke? Lue ada botol ke?
Lue punya *kaki pendek* antam sama itu china doll banyok mura lor! Mana ada adil??? Nuar itu saman bolek kasi turun tak..?? ada discount? Lue sudah kuntau banyok olang jantan /pompuan...mau saman ?
Lue itu mulut ...banyok busuk....banyak bacin.

Anonymous said...

dlm tweeter kan Anuwar cakap cedera ringan je... Anu war kan pelakon dan pelawak terbaik...tak lama lagi dapat anugerah pelakon porno terbaik...anugerah tuhan dah dapat dah...takut dapat bala tuhan je...taubat la anu war...

Anonymous said...

pasal apa takut nak saman dato tt????dato sri najib patut kata yg pelakun tuu...buh nama penoh terus...tengok dia berani saman kaaaaa??????takyah selindong2 hentam direct..macam gomo...wa. tabik luuuuuu....aaauuuuuu cayang abgg...gomooooooooooooo..

Anonymous said...

biar btol bro.. bila dia saman? 16 sep dah lama berlalu. .. ada btol ke auta.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...