Ummi Menghentam Anwar Al-Juburi di Tasek Gelugor !


Selepas Ummi hafilda datang ke Nibong Tebal pada bulan lepas, kali ni beliau meneruskan roadshownya untuk menceritakan siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

Kehadiran orang Tasek Gelugor pada majlis Pentas Pemuda di Perkarangan Dewan Perda Permatang Tok Jaya agak memberangsangkan dimana dianggarkan 1000 orang hadirr bagi mendengar pendedahan siapa sebenarnya Anwar Al Juburi ini yang disampaikan oelh Ummi Hafilda.

Orang Tasek Gelugor semalam yang mai mesti terkejut dengan pelbagai gelaran dan pendedahan tentang Anwar oleh Umi Hafilda . Dari kisah Azizan kena balun 17 kali oleh Anwar , surat kepada Tun M sehingga lah kepada skandal Shamsidar dengan Anwar . Berani sungguh Umi membuat tuduhan terhadap Anwar termasuk lah keluarga abangnya Azmin - Shamsidar .

Umi jawab mudah saja... dalam dunia ini hanya 2 orang sahaja Anwar tidak berani ambik tindakan atau saman iaitu Umi Hafilda dan Datuk Nalakaruppan . Kerana mereka ini mempunyai bukti dan tahu tembelang siapa sebenarnya Anwar Raja Drama ini .


Teruskan Cikgu Hasbul selaku Ketua PPUBTG bagi meneruskan misi menyampaikan maklumat sebenar kepada rakyat agar tidak tertipu dengan agenda jahat pakatan haram!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...