Che Rosli MP PAS Bakal Dipecat Dari PAS?


Berikutan pendedahan Ahli Parlimen PAS Hulu Langat, Dr Che Rosli Bin Che Mat dalam buletin utama sebentar tadi, maka bersiap sedialah beliau untuk diambil tindakan disiplin.

Dr Che Rosli yang juga seorang saintis nuklear mengakui bahawa kilang Lynas tersebut totally adalah selamat untuk beroperasi malahan dijamin tak akan memberi kesan langsung terhadap penduduk setempat.

Kenyataan ini nyata bercanggah dan berlawanan dengan majoriti pemimpin pakatan haram yang menentang pembinaan kilang terbabit! Syabas, Dr Che Rosli, anda tidak menjadi syaitan bisu!!

Kita tunggu dan nantikan sahaja respon terutamanya dari MP PKR Kuantan, Fuziah Salleh yang selama ini menjadi setan besar penghasut rakyat bagi menetang pembinaan kilang tersebut!

3 comments:

Anonymous said...

tak sabar nak tunggu perkembangan seterusnya psl isu ni..ada pertembungan pendapat antara MP Kuantan n MP Hulu Langat...syabas Dr Rosli, berkata benar walau akibatnya nanti akan hilang segala jawatan..Fauziah xusah tegakkan benang basah lg mohon maaf saja pd rakyat yg kau tipu selama ni..

usin said...

pembetulan as. yg jadi hantu kilang lynas adalah fuziah salleh. samad tu adalah bapak kepada hantu gereja...

Unknown said...

thanks usin..

fauziah samad tu artis.. :}

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...