Must Read! Plan pengusiran kaum melayu dan penghapusan kuasa Melayu dari kawasan bandar

1. Bina rumah mahal-mahal supaya ramai orang melayu tak mampu beli.

2. kebanyakkan gedung-gedung dan industri-industri di monopoli oleh orang bukan melayu maka pekerja dari pegawai-pegawai besar dan kakitangan akan jadi ramai bukan orang melayu. ini boleh menambah populasi orang bukan melayu.

3. orang melayu cuma jadi pekerja serpihan yang di kosongkan oleh orang bukan melayu dengan kadar gaji yg rendah secara tak langsung tak mampu membeli rumah kos tinggi.

4. lama kelamaan orang melayu tertekan dan lari kekawasan pinggir atau luar bandar kerana rumah kos rendah banyak di bina dipinggir atau luar bandar.

4. dengan desakkan ekonomi orang melayu maka sebahagian orang-orang penting melayu boleh dibeli dengan wang ringgit ini menambah duri dalam daging.

5. jurang kekuatan ekonomi akan makin melebar dan akhirnya melayu akan jadi kuli dinegara sendiri.

6. pastinya kaum bukan melayu mahu merampas kuasa tertinggi pemerintahan negara cuma waktunya belum tiba.

7. kemungkinan besar ada pakatan sulit kaum bukan melayu dengan singapura, jika singapura menyerang malaysia dengan bantuan sekutu-sekutunya kaum bukan melayu akan setuju dan inilah peluang untuk mengambil alih kuasa pemerintahan tertinggi. singapura mata sepet berpakat dengan malaysia mata sepet untuk mengulingkan kuasa melayu perkara ini tak mustahil berlaku.

8. dasar-dasar penyingkiran kuasa telah membuahkan hasil contohnya di negara china suatu ketika dahulu kawasan mejoriti orang islam telah di penuhi orang bukan islam dan sekarang orang islam sudah tidak jadi mejoriti.

9. rumah-rumah mewah, rumah-rumah kedai banyak di bina di pulau pinang, kuala lumpur, bandar-bandar besar. bandar-bandar yang akan besar untuk menambah populasi dan bilangan pengundi dikawasan bandar.

10. Dengan sistem demokrasi menjelang pilihanraya mejoriti bukan melayu mampu menyingkirkan orang melayu dari kawasan bandar yang merupakan nadi ekonomi penting.

Kesimpulannya sistem yang diamalkan di negara perlu diubah untuk lebih menguntungkan orang islam dan bangsa melayu sendiri.

1 comment:

diklee said...

kita kena bersatu.... harapkan kuasa politik pakatan haram,yg dok ada pn dok jaga kantung n teloq ja.. tunggu la PRU13 nnt kta ajaq depa......
kuasa membeli ada dkt kita... gunala kuasa tu nk ajaq puak2 kafir ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...