Parpukari Dibayar Lumayan Oleh Mukhriz??

AS agak tertarik dengan dakwaan dan kecaman dari blog analisakumbang yang ayatnya seperti dibawah. Ada lagi 2-3 blog yang AS tak mau nyatakan disini banyak juga kecaman terhadap Mukhriz dan Parpu.

Perkara ini umum tahu sudah lama menjadi pertikaman lidah dan perdebatan diantara blogers pro Mukhriz dan pro Khairy. Di sini AS sayugia AS nak mendamaikan perbalahan itu & refreshkan kembali betapa kita perlu bersatu dalam perjuangan parti.
"Bila pula Perpukari ini menjadi wakil kepada bloggers Pro UMNO dan menghantar desakan kepada Perdana Menteri agar jangan memilih orang ini atau orang itu menjadi menteri.

Apakah si Parpukari kini sudah tahu ada nama yang telah tersenarai sebagai menteri yang membuat dia kini bagaikan kebingungan . Relax lah bro, kamu siapa , jika kamu pandai mendesak , orang lain juga pandai mendesak ,kami juga mewakili bloggers Pro UMNO mendesak agar Mukhriz di tarik balik jawatan beliau,


1) Membela bloggers untuk melemahkan orang lain untuk cover diri nya yang lemah.

2) Membayar si Parpukari ini memburukkan Khairy Jamaluddin dan dengan secara tidak langsung memburuk kan Pemuda UMNO"

Pertama sekali AS pohon maaf terutamanya kepada Bro Parpukari atas entry ini. AS sama sekali tidak menyebelahi mana-mana pihak sekalipun. Cuma bagi anggapan AS ini merupakan dakwaan / tuduhan yang agak berat. Dan jika benar dakwaan ini AS amat kecewa sekali. namun jauh disudut hati AS berharap dakwaan ini hanyalah tuduhan liar semata-mata.

Tak perlulah kita nak tuduh orang tu dibayar, orang ni dibayar.

AS ni pun tiada sapa yang dibayar especially Dari Dato Non Panjang seperti ramai dakwaan dan tuduhan dari kawan dan lawan. Kalau betul la AS dibayar, korang pikir logik le, AS tak letak la iklan innity untuk semakkan blog AS.
(Jangan lupa klik Ye! Masyukk. Sempat lagi promo tu! hehe)

Back to topic, AS harap mana-mana pihak sekalipun sewajarnya tidak harus menggunakan orang lain untuk menghentam individu yang sama parti didalamnya walaupun mereka itu pernah menjadi seteru dalam pertandingan merebut jawatan ketua pemuda yang lalu. Benda yang sudah, sudahlah. Insan mana pun tak maksum dari melakukan kesilapan dan keterlanjuran.

Yang penting sekarang ni kita perlu bersatu dan merapatkan saf diantara satu sama lain tak kiralah dari mana-mana peringkat/jentera sekalipun. PRU13 yang makin dekat memerlukan kita bergerak sebagai satu pasukan dalam menangkis asakan pihak lawan. Itu satu kewajipan.

Akhir kata, kita buang yang keruh, ambil yang jernih! Sekarang adalah masa untuk kita fokus kepada perjuangan. Ini hanya luahan dan pandangan ikhlas dari AS seorang bloger tak ternama demi untuk melihat kekuatan kita dapat disepadukan. No heart feeling yah!

2 comments:

RR said...

sape parpukari tu?

Anonymous said...

mukhriz berkira ... bukan tahu timbangrasa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...