Kurma Cap Ahmad Said Membuatkan Puak hamPAS Tertekan!


Seperti tahun tahun yang lepas, kurma cap Ahmad Said yang mencetuskan kontroversi kembali diedarkan ke seluruh pelusuk Terengganu laku seperti goreng pisang panas.
Kos untuk kurma ini disediakan dari dana Kerajaan Terengganu yang siap dengan gambar Ahmad Said inilah yang menjadi pertikaian puak pembangkang. Bagi AS ini tiada masalah, kerana beliau selaku MB beliau berhak menggunakan wang negeri selagi untuk manfaat penduduk.

Diedarkan ke Jabatan dan Agensi Kerajaan Persekutuan dan Negeri diseluruh Terengganu. Kemudian dalam minggu depan akan diedarkan keseluruh pelusuk kampung diTerengganu menerusi JKKK.

Rata-rata Makcik dan Pakcik yang menerima Kurma ini akan memuji tindakan Ahmad Said sebagai suatu yang sangat prihatin membuatkan puak hamPAS tertekan dan selalu memburukkan pemberian ikhlas dari kerajaan negeri itu.

Ada negeri lain ke yang mana Menteri besar mereka/Ketua Menteri turut mengedarkn kurma seperti yag dilakukan oleh Menteri besar Terengganu? Rasa-rasanya tak ada. Terengganu satu-satunya. Syabas Mohd Said, usah pedulikan apa orang kata. Bersedekah satu amalan mulia.

1 comment:

Anonymous said...

dekat kelantan ada gambar orang menangis.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...