Mr Muscle Dibantah! Badan Cantik Takpaa...


Betapa hipokrit dan munafiknya orang PAS ni!
Badan cantik yang diadakan di Klate yang hanya pakai spender + kain batik seciput tiada bezanya dari segi aurat.
Mengapa mereka tak membantah semasa diadakan di Klate baru-baru ini?
Yang tu tak pikir sensitivity pulak?
Mengapa hanya riuh bila diadakan di Melaka?


Dewan Pemuda PAS negeri Melaka kesal dengan program Pesta Pantai Melaka yang di lihat tidak sensitif dengan nilai agama dan tidak menggambarkan nilai ketimuran orang Melayu.
Merujuk acara “Mr Muscle Beach” yang menjadi antara aktiviti di Pesta Pantai Melaka yang di adakan pada 9 hingga 12 Disember lepas di Pantai Tanjung Bidara.

Program ini bertujuan menarik pelancong luar dan tempatan untuk menikmati percutian di pantai Tanjung Bidara ini selain mempromosikan lokasi ini kepada pengunjung.
Dikatakan terdapat 20 acara yang di adakan sepanjang tempoh pesta tersebut di jalankan seperti persembahan silat, pameran sejarah, galeri dari beberapa agensi kerajaan dan swasta dan banyak lagi termasuk acara Mr Muscle Beach.

Apa yang membimbangkan, acara Mr Muscle Beach ini di lihat tidak sesuai di adakan lebih-lebih lagi di khalayak umum yang mana semua golongan masyarakat hadir menyaksikan termasuk kanak-kanak.
Kelihatan janggal apabila acara seperti ini di adakan di tempat terbuka dan di kawasan majoriti masyarakat Melayu-Islam.Mkini
Sila klik dibawah untuk lihat entry A,S badan cantik di Klate BADANCANTIK

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...