Pakatan Haram Muka Tak Malu Kulit Biawak Jaja Borang BR1M!


Hari ini bermulanya pendaftaran bantuan RM500 BR1M dimana borang permohonan telah mula diagihkan. Penerimaan permohonan ini dibuka sehingga 10 Januari 2012 depan. Jangan kalut, jangan ribut, banyak masa yang ada lagi untuk rakyat menikmati bantuan RM500 dari kerajaan BN yang sangat prihatin kepada rakyat.

Yang A.S nak sentuh disini, sudah ada kedengaran, puak hamPAS memfotokopi borang tersebut dalam banyak salinan, dan mereka arahkan jentera muka tak malu mereka pergi masuk ke kampung-kampung membantu mengisikan borang tersebut. Untuk apa?
Untuk dapatkan kredit dan mileage untuk hamPAS kononnya merekalah yang bantu rakyat mendapatkan bantuan tersebut walhal wang tersebut datang dari kerajaan pusat yang sangat prihatin.

Begitu juga ada cina DAP bangsat yang juga guna modus operandi yang sama, masuk ke perkampungan cina yang masih ramai tak mahir isi borang BR1M yang didatang kan dalam 1 bahasa saja, bantu isi borang juga demi nak tumpang tui bagi rakyat sukakan mereka.

Dasar muka tak malu kulit biawak, Guan Eng bagi RM100 SETAHUN kat warga emas yang berdaftar mengundi di P.Pinang saja, skit pun orang umno tak kebuloq nak hijacked program depa ni.

Oleh itu, A.S nak pesan kepada jentera parti dalam BN, masa sekaranglah kita nak bekerja bantu rakyat untuk isikan borang, hantarkan kepada LHDN dan war-warkan secara terang-terangan bahawa ini adalah bantuan dari kerajaan UMNO/BN!

Jangan sorok-sorok lagi. Biar semua rakyat tau UMNO sememangnya pembela rakyat!

1 comment:

Anonymous said...

tak payah jentera parti BN bekerja bantu rakyat untuk isikan borang, hantarkan kepada LHDN dan war-warkan secara terang-terangan. Tak perlu semua tu... sebab Rakyat dah TAHU... bahawa ini adalah bantuan dari kerajaan!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...