PUZ Dikeldaikan Oleh Pemimpin Kapiaq Pakatan Haram Pulau Pinang!


A.S tak nafikan bahawa Pusat urus Zakat Pulau Pinang telah memainkan peranan penting didalam membantu orang Islam yang memerlukan bantuan mengikut asnaf-asnaf yang tertentu.

A.S juga menyokong pemberian sumbangan PUZ berupa baju sekolah kepada murid dari keluarga yang memerlukan . Namun malangnya, ADUN atau penyelaras DUN Pakatan Haram yang beragama Islam nampaknya dah mewakilkan kepada ADUN Kapiaq untuk menyerahkannya demi satu kepentingan politik murahan.

A.S mendesak Pengurus Besar PUZ Dr Azman ambil perhatian terhadap perkara ini. Masa BN memerintah dahulu, perkara sebegini tak pernah berlaku. Takkan terlepas pandang kot?, Kedai Wahab Bandar Perda dengan pejabat PUZ hanya di seberang jalan saja!
Jangan biarkan duit wang zakat dari orang Islamdigunakan oleh si kapiaq bagi meraih kredit. A.S tadak masalah kalau sesiapapun yang sampaikan selagi dia beragama Islam.

PUZ diharap agar jangan jadi keldai tunggangan si kafir harbi mendapatkan polulariti dari wang orang islam. A.S tak redha wang zakat yang A.S sumbangkan setiap bulan disampaikan oleh si kapiaq! Perkara ini tidak harus dibiarkan!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...