Panass.. ADUN Pakatan 'Mengintai' Untuk Bersama UMNO? (Gambar-Gambar)

Kehadiran ADUN PKR Sungai Bakap, YB Ustaz Makhtar untuk bersama-sama program yang dianjurkan bersama oleh UMNO Bahagian Nibong Tebal telah mengejutkan banyak pihak.

 Program kebajikan ini telah berlangsung di Perkampungan PPRT Indera Timbalan, Kg kepala Gajah di DUN Sungai Bakap ini telah dihadiri oleh YBhg Dato' Zainal Abidin Osman selaku Ketua UMNO bahagian bersama kepimpinan utama UMNO bahagian Nibong Tebal yang lain.

 Mungkin Ust Makhtar ingin mengubat jiwa yang lara setelah panas kebelakangan ini mengatakan bahawa calon PRU13 PKR DUN Sungai Bakap selepas ini akan diwakili oleh Dr Pritpal Singh seorang mualaf kaya raya yang juga pemilik rangkaian Klinik Swasta  yang beroperasi di sekitar Seberang Perai manakala desas-desus juga bertiup kencang bahawa calon PKR parlimen Nibong Tebal akan diwakili oleh YB Law Choo Kiang, Exco kerajaan negeri Pulau Pinang sekarang. 

Diharap Ust makhtar buat keputusan yang bijak. Ust nampaknya tak dihargai lagi oleh pimpinan pakatan sekarang. segala jerih perih Ust menguatkan PKR Cabang Nibong Tebal seolah-olah dipandang sepi oleh Anwar Ibrahim.
 Alang-alang, tinggalkanlah parti kencing rakyat itu. Apa sangatlah jasa pakatan terhadap rakyat Sungai bakap sepanjang hampir 4 tahun pakatan memerintah Pulau Pinang?

Tersenyum simpul malu-malu YB (Berkopiah) hadir ke Program UMNO
Orang UMNO menerima dengan tangan yang terbuka jika Ust Makhtar ingin berhijrah ke UMNO.
Hasil sembang-sembang A.S dengan orang sini,Majority pengundi di DUN Sungai bakap juga telah menyesal memilih PKR dalam PRU12 yang lalu dan berjanji akan menebus kesilapan itu dengan memilih UMNO/BN dalam PRU13 akan datang kerana mereka sedar bahawa UMNO/BNlah parti yang sebenar-benarnya yang banyak membantu rakyat.

Diharap pimpinan tertinggi Pakatan janganlah ambil tindakan kat YB ni. Bagilah peluang kat YB nak bersama program UMNO dan merasai suasana program UMNO.
Dato Non menyambut kehadiran dengan tangan terbuka. orang UMNO memang baik hati..

Khusyuk YB mendengar Ucapan Tok Non
Berbual mesra bersama Hj Foad, naib ketua UMNO Bahagian
Tak sempat nak bergambar beramai-ramai, YB dah balik ke? Rilek Dulu..

1 comment:

praha2 said...

macam tu lah yb. jangan terikut ikut pkr tu dio macam NATO-no action talk only.
copet lah masuk UMNO bolih banyak lagi program dilancarkan untuk rakyat.
syabas utz. tinggalkan lah parti keliru rakyat tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...