50,000 Membanjiri Ceramah Hadi Awang Di Nibong Tebal (Pics)

Untuk berlaku adil, dari maklumat yang tersangat boleh dipercayai, hanya sekitar 300 ke 400 orang saja hadir ke ceramah petang yang dihadiri oleh Presiden PAS di DUN Sungai Acheh, Nibong Tebal semalam. Itupun selepas publisiti meluas dimana kehadiran banner bertebaran di seluruh kawasan parlimen Nibong Tebal.

Standard seorang presiden Parti hanya seramai itu saja hadir. A.S tumpang simpati sangat-sangat.
 Lebih menyedihkan, muka-muka orang luar terutamanya dari Parit Buntar yang mendominasi kehadiran ke majlis itu semalam. Muka tempatan boleh dikatakan 'jarang-jarang' kerana di Sungai Acheh adalah kubu kuat UMNO.

Kenapa PAS perlu kelam kabut? Buat pi la program banyak mana dan besar mana sekalipun, PAS tetap dipandang sebelah mata di DUN Sungai Acheh oleh pimpinan pakatan dimana kerusi itu tetap hak milik PKR.

Begitu juga semasa PRU2008 yang lalu di DUN Sungai Bakap, puak PAS buat persiapan awal kononnya yakin calon kerusi itu bakal disandang oleh mereka tapi selepas campur tangan Anwar, PAS merelakan diri mereka terus jadi hampas dengan terpaksa merelakan ditandingi oleh PKR.

2 comments:

Anonymous said...

Allah maha kaya, kalau dia nak jatuhkan hambanya dengan cepat pun boleh atau lambat pun boleh, Allah nak jatuhkan hambanya dengan lambat iaitu segala kemungkaran, pembohongan akan terserlah satu persatu dengan aibnya. Kalau hamba itu mengambil iktibar sempatlah bertaubat, meminta maaf orang-orang yang di zalimi, fitnah dan berbohong. Tetapi kalau masih ego hamba tersebut akau jatuh dengan lebih dahsyat.

Kita sebagai hamba yang kerdil ni ambillah iktibar dan pengajaran apa yang berlaku disekeliling kita. Sempena Maulidur Rasul, eratkan perpaduan kita sesama Islam, ikutlah sunnah Nabi Muhammad SAW.

Unknown said...

Uishhhhh ramainya hadir... Melimpah2 khemah!!! Awat x tempah stadium terus?

NURUL IZZAH SOKONG AGENDA ANTI-MELAYU DAP!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...