Edisi Melampau! Tengok! Sapa Yang Rasis Sebenarnya!!

Semalam aku ada masukkan entry berkaitan gambar dibawah di SINI .
Ok lah, dari komentar yang diberi, aku terima pandangan semua. Ok, habis satu bab.

Gambar ini juga berlegar-legar di ruang FB yang dikongsi oleh ramai orang. Segala pandangan pro dan kontra barkaitan gambar itu masih boleh diterima berdasarkan persepsi masing-masing.

Namun, korang tengoklah dalam petak merah dibawah tu! Tak semena-mena keluar word macam tu!
Ada ke patut?

Aku tak mau main isu perkauman, tapi aku nak tunjuk betapa makin lama makin hari makin menjadi depa ni.
Kita yang majority sentiasa hormatkan mereka tak buat kacau, kenapa perlu ada rakyat macam ni?

Ni semua sebab ada orang yang pandai curah petrol lah ni!

Mendidih aku baca...

Link sumber FB atas di SINI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...