Ostad Zizan Bisa Tak Tidur Malam Kerna Awek Ni!


Kesian gadis yang aku yakin beragama Islam ini. 
Terjebak dalam kancah pekerjaan yang kurang bermoral di sebuah negeri yang sebelum ini amat dihormati atas adab dan kesopanannya yang mana majority penduduknya adalah dari kalangan Melayu/Islam.
PAS telah merobek dan mula menghancurkan Kedah menjadi negeri yang lebih sosial dan up to date mengikut acuan barat.

Kedah makin hancur di bawah PAS! Ostad Zizan harus bertanggungjawab terhadap lambakan pusat hiburan yang tumbuh bak cendawan selepas hujan yang bereleluasa di kedah.

Orang Kedah ni aku nak pesan, jangan hangpa nak lari dari mulut singa kononnya (UMNO), tapi termasuk ke dalam mulut buaya (PAS)

Kedah 1000 kali lebih teruk dan hancus dibawah kepimpinan PAS.
Elakkan nasi dari menjadi bubur..
Kalau dah Kedah makin melingkup, seduit pun tarak guna!-Anak Seberang
P/s: Lokasi bar itu juga dekat dengan pejabat ADUN PAS kawasan Alor Mengkudu, yang juga Exco Kerajaan Negeri. Steady Rahh..


Ini ialah gadis yang aku percaya dia Melayu dan bekerja di pusat hiburan tu. Nama manjanya Fyna Erna. Ada ke Cina, Siam atau India yang pakai nama macam tu?

Kalau tak silap aku, dia kerja sebagai reception atau cashier kat situ...House Bar Of PAS Kedah..!!! Heh!

Mungkin dia sebenarnya tak mau kerja kat situ kalau boleh. Kalau bukan perniagaan yang lebih baik, mungkin dia boleh mintak kerja kat tempat lain. Tapi buat masa ni..itulah kerjanya. Kita bersangka baik je la kat dia...kesian....

Cuma aku tertanya-tanya, ada ke PAS nak tolong Fyna ni? Kalau tolong ambik dia jadikan bini nombor 3 atau 4, baik tak payah! Heh! PAS ni pantang tengok pompuan lagu ni...boleh terbang serban depa..!!!

Kat bawah ni ada lagi gambar-gambar dia...





1 comment:

Anonymous said...

Kenapa salahkan MB Kedah kalau byk tempat maksiat?istilah "MELAYU MUDAH LUPA" bukan lg asing bagi kita..kita selalu blame others..kenapa kita slalu menunding jari kpd MB?kenapa x pernah salahkan ibu-bapa yg gagal membimbing anak2 ini ke jalan yang benar??..memang benar masyarakat hari ini cetek,jahil malah jumud dengan ilmu agama..dan disebabkan kejahilan inilah kita selalu menyalahkan orang lain...ko ni rasanya belum keluar tgk dunia lagi ni,abes kt kolumpo tuu kelab2 zouk,berok sgala bagai tuu ko nk salahkan PM plak ka??come on lah..cakap hidup 1Malaysia so u hv to be consider to others races.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...