Chong Wei Bergaya Dengan Kereta Barunya Bernilai Hampir RM 2 Juta

Inilah rezeki yang diperolehi oleh atlet Malaysia yang cemerlang di bidang sukan. 
Tak kiralah dalam apa jua bidang, siapa yang berusaha dan berjaya, InsyaAllah ada habuan yang menanti..
Kemakmuran Malaysia dan kebijaksanaan dibawah kepimpinan UMNO/BN yang memajukan negara ini membolehkan ramai rakyatnya hidup mewah.
Apa lagi mau? 
Sapa rajin dia dapat. Sapa malas dia ketinggalan.

Yang malang dan sering berlaku, bila tengok orang lain senang sikit, tipikal orang melayu terutamanya, ada sajalah yang akan difitnahnya membabi-buta.
Tambah-tambah lagi si puak cai-cai pakatan haram!

Inilah aset terbaru Datuk Lee Chong Wei berupa sebuah kereta Bentley Continental GT yang dikatakan berharga keseluruhannya hampir RM 2 Juta..
Sebelum ni, Lee Chong Wei dah pakai Nissan GT-R R35, BMW X6 Coupe dan Proton Inspira 2.0. Inspira tu sebenarnya dia dapat free hadiah dari Proton.
Dan tahun lepas, Chong Wei dah jual GT-R dia untuk beli sebuah Ferrari F430 berwarna putih, kali ni khabarnya, Chong Wei ‘sambar’ pulak Bentley Continental GT.
Apa yang nak dihairankan sangat memandangkan Datuk Lee Chong Wei merupakan atlet bertaraf dunia. Memang belaiu mampu untuk memiliki smeua itu. Hadiah kemenangan pingat perak di Olimpik baru-baru ni pun dah lebih setengah juta ringgit. Itu belum pendapatan dari model iklan lagi tu.- [sumber]

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...