Luahan Dari Kakitangan MPSP & MPPP Di Bawah Regim DAP Yang Perlu Korang Tau.


Assalamualaikum sahabat BN semua. Kami memohon maaf sekiranya anda terasa apabila kami menurunkan bendera anda di Pulau Pinang. Sebenarnya kami hanya menurut perintah. Kami terpaksa bersandiwara di hadapan DAP, Keadilan dan PAS, semata-mata untuk menyelamatkan periuk nasik kami. 
Walaupun kami dicemuh setiap hari, kami redha akan ketentuan takdir. Kami masih simpan dan sayang bendera BN. Justeru, menjelang PRU-13 nanti, insya-Allah kami akan bantu anda pasang dan pacak balik bendera BN yang pernah kami rampas. Tetapi secara senyap-senyap. Mudah-mudahan BN akan menang kembali di Pulau Pinang. 
 
Bukan semua kakitangan kami "syok" dengan Pakatan ni. Kami menadah tangan berdoa ke hadrat Allah semoga anda berjaya dalam meraih undi pada PRU-13. Selamatkanlah kami dari pemerintahan kuku besi mereka. - Luahan kakitangan MPSP dan MPPP..(Majlis Perbandaran Seberang Perai & Majlis Perbandaran Pulau Pinang)

2 comments:

Anonymous said...

Ini lah dap lakhnat punya koje...
Dia tak nak bn/melayu pegang balik pg...
Aku kesian tengok melayu pg... Makin puspus sebab dap/ pas/ pkr nye koje... Kalo depa tak sedar2 jugak tak rahu lah....

Anonymous said...

berita macam pukimak,,,kalau reka berita macam tu cuba pula kalau kakitangan yang sokong PR pun tiru sama??macam pukimak punya blogger..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...