Gambar B0gel Adalah Original? Rozita Che Wan Dikatakan Menipu?


A.S kata, harap Zubir berhati-hati dalam membuat tuduhan. Siasat dengan lebih mendalam terlebih dahulu sebelum melemparkan tuduhan.

Jangan kita sebarkan aib orang. Dikhuatiri menimbulkan fitnah. Begitu juga dalam politik, dalam menuduh sembarangan tanpa bukti dan fakta yang kukuh. Aku tujukan ini buat pecacai-pecacai pakatan sekalian.

**********

Lama kami tidak mengusik wartawan popular ini yang tidak pernah sepi daripada kontroversi persis seorang selebriti. Ya, kita bercakap tentang Zubir Berita Harian.
Jumaat lalu, gempar dunia hiburan tempatan apabila sekeping gambar bogel di’dakwa sebagai Rozita Che Wan mula timbul di’internet & ianya lantas di’nafikan.
Aktress popular ini menyangkal yang beliau tergamak untuk melakukan perkara tidak senonoh sebegitu lebih lebih lagi diri beliau merupakan seorang yang buta teknologi.
Zubir Berita Harian yang kita tahu mempunyai pengetahuan luas dalam dunia hiburan mendakwa gambar tersebut sebagai original & Rozita Che Wan ‘menipu’ — lebih kurang.
“Isu gambar bogel Rozita Che Wan kini tersebar luas di’internet Apa lagi nafikan je la selagi boleh, cipta pelbagai alasan kukuh pertahankan diri walaupun gambar itu original!”, tulis Zubir.
-Sumber
 Zubir Dakwa Rozita Che Wan Cipta Alasan & Gambar Bogel Adalah Tulen
Berita Penafian RCW Yang Terdahulu sebelum ini.. 
Saya tidak pernah bervideo chat. Saya pun tak tahu apakah itu video chat atau webcam. Jadi, terus-terang, saya tidak pernah berbuat perbuatan terkutuk seperti ini. Lagipun, saya bukan muda lagi nak buat perkara sedemikian. Mungkin pelanduk dua serupa. Sekarang ini pun, saya difahamkan ramai wanita dan pondan menyerupai wajah saya.  
Sekali lagi, saya ingin memberitahu itu bukan gambar saya. Apapun, gambar ini disebarkan berkemungkinan besar ada pihak yang cemburu dan cuba menjatuhkan kerjaya saya. Apapun, terima kasih kerana memberitahu saya tentang hal ini untuk mengesahkannya. Ingat! Itu bukanlah diri saya ya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...