Kerana Kondo, Pakatan Selangor Akan Hilang Seluruh Undi Orang India?


Pengurusan kuil Batu Caves hari ini mendesak Majlis Perbandaran Selayang (MPS) dan pemaju Dolomite Park Avenue supaya menghentikan segera semua kerja pembangunan kondominium 29 tingkat berhampiran pusat beribadat masyarakat Hindu yang popular itu.
Pengerusi Jawatankuasa Kuil Sri Subramaniar Swamy Devasthanam Batu Caves, Datuk R. Nadarajah berkata, pihaknya mengambil pendirian itu kerana bimbang jika projek tersebut diteruskan akan menjejaskan struktur rumah ibadat yang terletak kurang 100 meter dari tapak projek.
"Kita akan meminta MPS dan pihak pemaju supaya menghentikan kerja-kerja pembangunan dalam tempoh satu bulan sebelum pihaknya mengambil tindakan undang-undang bagi menghalang projek tersebut," katanya kepada pemberita selepas mengadakan satu protes aman di pekarangan Kuil Sri Subramaniar Swamy Devasthanam di Batu Caves dekat sini, hari ini.

3 comments:

Anonymous said...

Jika kerajaan Selangor meneruskan projek tersebut maka ketegasan kerajaan PR akan mendapat sokongan besar dan akan menang besar pada PRU 13.
Kita mahu kerajaan yg tegas bukan UMNO yg mati pucok.

mat saje said...

Ketegasan kerajaan akan dpt sokongan
Kahkahkah

Dgn keling silap byk le bhai
Hal kuil busut kecik pun jadi isu besar
Inikan pula batu caves

Takpe teruskan kalid gagap
Kita tgk sape yg kene
Kihkhkih

Anonymous said...

Ooi..Dear SamiValu..U punya MRR2 project sudah masuk berapa banyak u punya poket?? Sendiri punya project pun tak buat baik baik, nak jaga pasal org punya..kekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...