Video Menggemparkan! Penjaja Wanita Ini Sanggup Selak Baju di Khalayak Ramai Kerana Tertekan Dengan Guan Eng!!



Kezaliman rejim Guan Eng telah menyebabkan peniaga wanita diatas sudah hilang kewarasan dan
pertimbangan. Rakyat nak cari makan pun susah di P.Pinang ni sejak Guan Eng memerintah.
Dulu masa BN memerintah, tidak pula berlaku keadaan sehingga macam ini.

Ringkasan yang aku boleh ceritakan dari video diatas ialah mereka ni merupakan penjaja yang
dah tak tahan sangat dan sudah hilang sabar dengan tindakan penguatkuasa
Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) di bawah telunjuk Guan Eng yang tak habis-habis
'mengganggu' mereka ini berniaga.

Sudahlah tidak dibenarkan berniaga di situ, apabila nak pohon kebenaran permit berniaga tidak dibenarkan pula. Pintu rundingan ditutup terus dengan pihak Majlis.
Mereka yang berniaga di Padang Kota lama ini bukannya buat sampah pun, hanya berniaga cenderahati, permainan serta urut refleksologi, Secara tak langsung, mereka ini memeriahkan susana di kawasan tarikan pelancong tersebut.


Lebih dasyat, MPPP sanggup gunakan wang rakyat untuk bayar elaun kerja lebih masa kepada
penguatkuasa tersebut untuk bertugas memantau kawasan tersebut setiap pagi petang siang malam demi untuk memastikan sesiapapun tidak dapat menjalankan operasi perniagaan mereka.

Zalim.. Guan Eng memang zalim..

5 comments:

mat saje said...

terbaik bro entry ni..

manusia hilang kewarasan apabila tertekan sangat kerana dizalimi tak henti2

sedarlah rakyat Penang..

Anonymous said...

Kezaliman DAP berpunca dari PAS dan dosa ini akan ditanggung oleh Nik Aziz.

Wak JawaBernam said...

terbaik bro...

share kat blog jawa bernam...

Anonymous said...

nasib melayu pulau pinang.salah pilih. jatuh tanga ditimpa tangga

padangkota said...

sedih dgn apa yg terjadi.rakyat kt luar sana fikirlah klu anda d tmpat peniaga.y.b melayu sapa pn x tampil utk membantu.sedangkan salah seorang peniaga ada meminta y.b selesaikan masalah dgn segera krn itu adalah nata pencarian mereka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...