Gamba-Gambar Anak Muda Nibong Tebal Meluat Kat Umno



Itulah ungkapan atau propaganda murahan yg dimainkan oleh pecacai pakatan yang syok sendiri.
Aku sendiri yg selalu turun ke akar umbi dapat merasai bahawa tajuk di atas adalah bohong semata-mata.

Contoh mudah yang berlaku di depan mata aku ialah bila aku turun di 2 kampung iaitu satu di Kg 5 Kongsi dlm Dun Sg Bakap dan satu di Kg kebun baru di Dun Jawi. Minggu lepas dan pagi tadi.

Di 5 kongsi, 28 borang, dan kebun baru 19 borang permohonan keahlian umno telah diterima. Sebahagian kecil dari mereka adalah bekas penyokong pakatan. Ini bukan auta tapi fakta.

Ini hanyalah satu contoh yang boleh dijadikan satu bukti jelas bahwa anak muda sebenarnya anti pakatan harom. Ia juga satu manifestasi bahwa anak muda sedar bahwa umnobn banyak membantu mereka dan sentiasa merasai denyut nadi mereka yang sentiasa mahukan perhatian.

Anak mudalah sebenarnya yang akan mengajar anda wahai pakatan yang angkuh dan biadap dalam Pru13 ini.
Pakatan haram? KOSONG KOSONG KOSONG.......

Published with Blogger-droid v2.0.8

4 comments:

Anonymous said...

Aku kenai hang anak seberang. Gambaq atas baju hitam gambaq bawah baju biru trima borang tu. Hang jugak yg rajin ikut juboq tok non.
Budak kg yg mengaji takat upsr bleh la hangpa duk pemuhong. Kahkahkah

Anonymous said...

Anon kat atas jangan lah dok taksub sangat untuk jadi barua hamPAS dan DAPig. Hang mengaji sampai tahap apa. Cuba cite sokolah apa yang hang masuk dan habis sampai tahap mana? Kalau hang masuk dan habis sekolah kerajaan, maka hang la ANJING kurap yang lupa tuan. Kalau hang punya kelulusan tahap Phd aku tabik. Aku la ni tengah tulis thesis untuk tahun akhir PhD aku kat USM Nibong Tebal. Aku sokong Tok Non dan Tok Mud. Sekurangnya aku masih lagi mengajar budak hingusan peringkat Degree dan Master di sebuah IPTA dan mengajar sambilan di IPTS. Semuga ilmu ku turunkan berkat kepada anak bangsa Melayu ku sendiri tak kira fahaman politik.

Anonymous said...

....
..............'masuk dan habis sekolah kerajaan, maka hang la ANJING kurap yang lupa tuan...' AWAT YG BODO SANGAT. KATA BUAT Phd TAPI AYAT DI ATS NI MELAMBANGKAN HANG NI BODO DARI KULIT SAMPAI KE TULANG.

Anonymous said...

yg paling bodo ...mana2 sokong PR tu jer...hahahahaha

Belajar ler tinggi mana pun, hatta kelangit sekalipun tapi bodoh...

Pasal apa bodoh...nak tahu...?
Pasal....kamu semua masih percaya AUTA dari FAKTA...kahkahkah...

Belajar tinggi2 tapi lembab...kena tipu pun masih boleh percaya...

Sama ler dgn mereka2 yg bergelar Pensyarah..Doktor..atau kira 5 star punya jawatan...tapi mudah kena tipu. Contohnya kena tipu dgn warga Nigeria...Kerajaan dah bagi amaran kes penipuan..tapi masih ada lagi yg kena...x ker bodoh namanya tu...

Sama ler ngan puak PR ni....semuanya bodooooooo.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...