Bikers Berdemo Di Seri Pentas TV3 Dimonopoli Oleh Puak Pro Pakatan? (Gambar-Gambar)

A.S: TV3 dah pun minta maaf, apa lagi mau kecoh-kecoh. Mau rilek sudah. Kalau betul korang menunggang secara berhemah di jalanraya, yang nak melenting lebih-lebih apasal? Kenapa perlu dicampur adukkan dengan politik? Peace Yoo..

Orang kuat Pas



Mana flyer bantah Mai?


Ramai Bikers Pas

Mangkok Jamban Zizan ini pasai apa pulak ?

Sah kerja Pas kerana ada ayat bikers tolak AES

Zizan penyokong Pas yang hidup atas hasil apa?




Mat Jinggay..
KL Bike Week telah diadakan di pada hari Sabtu dan telah berjaya menarik ribuan peserta serta pengunjung seluruh negara, tiba-tiba kita digemparkan dengan satu konvoi motosikal pelbagai kelas dari Shah Alam menuju ke Seri Pentas di Bandar Utama. 
Dalam ride ini sebenarnya adalah agenda parti politik pembangkang terutama Pas dan Pkr. Tujuan utama ialah untuk menempelak TV3 dan bukan agenda membantah Maizidul, Isu Maizidul adalah perkara kedua dan jika diikutkan ride ini tidak perlu dilakukan kerana pihak TV3 sudahpun memohon maaf kepada seluruh bikers. 
TV3 sudah pun mohon maaf sebelum ini
Setelah diteliti gambar dalam facebook jelas dan nyata ia adalah agenda jahat parti pembangkang yang menipu dan memperdaya kan bikers untuk membuat satu kerja yang sia-sia. 
ARC merupakan kelab penunggang motosikal pelbagai kelas yang ditubuhkan oleh Parti Pas. Memang kita tahu ramai biker adalah  Pro-Pas, dan kebanyakan mereka ialah ahli perniagaan yang banyak mendapat kontrak dengan kerajaan. 
Tetapi bila bercakap bab politik kerajaan semua tak betul tetapi mereka lupa bahawa duit yang mereka dapat adalah dari duit kerajaan BN yang Pas kata duit haram, duit hasil dari cukai judi, cukai arak, cukai pelacur dan sebagainya. 
Seruan kepada bikers supaya janganlah mudah terpedaya dengan dajal-dajal aljburi dan ajaran sesat Nik Aziz, maaflah saya tak sokong bikers campur aduk agenda politik dan sticker politik yang banyak dilekatkan pada motosikal.  " Real bikers do not mix with politics"-SumbeR

 Penafian Zizan kononnya dia juga terlibat dalam bantahan ini dan bantahan terhadap AES korang boleh baca di  -SINI

6 comments:

ZX6 said...

Aku pun ride moto besar gak, tp aku tak terasa hati sbb aku percaya aku bukan salah sorang rider2 bangang yg mazidol maksudkan dlm laporan tu.

Anonymous said...

Kalau lu tarak sana jangan nak tunjuk lu tau semua.. Organizer already mention no politic.. So jangan jadik bebal cam Mazidul..

Anonymous said...

lancau ar..lu worang ingat lu org bikers btoi ka..wei takat nek moto ciplak a.k.a ckd n scooty x payah la nk wat hebat wei..mcm la lu worang ni rider maut..ada beran jom kona kat genting or bt feringghi la wei..

Anonymous said...

ade jgk mangkuk yang pekak telinga time dkt sane..yang amik gambar ni pekak telinga ke apa? organizer dah mentioned awal2 ride ni takde kaitan dengan politik.. Pasal Bikers tolak AES..rasanya semua bikers tak kira faham politk mane pun tak suka AES tuh..

Anonymous said...

Admin blog ni mai mana...main tibai ja buat laporan.
Hang buat kerja elok sket mat

Anonymous said...

Bikers bullshit.. minta2 mati la bikers tu langgar tiang AES..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...