Ceramah @chegubard Bersama Pakatan Padat Meletup 10,000 orang hadir di Nibong Tebal (Pics)

Hebat puak-puak ni. jalan boleh ditutup sesuka hati mereka
Walaupun namanya tidak dicalonkan untuk bertanding di Parlimen Nibong tebal oleh Anwar Ibrahim baru-baru ini, namun chegubard tetap tidak putus asa dan terus mencuba.

Ingatkan chegubard dah merajuk balik Rembau membawa diri, namun telahan itu ternyata silap kerana chegubard ni sungguh kental semangatnya. 
Dia dilihat terus melakukan pelbagai program di Nibong Tebal demi untuk mencuit kembali hati Anwar Ibrahim untuk memilihnya sebagai calon di kerusi Parlimen Nibong Tebal bagi menyingkirkan Mansor Othman yang dilihat penerimaan rakyat Nibong tebal terhadapnya amat sepi.

Chegubard terus melakukan pelbagai program di sekitar Parlimen Nibong Tebal dan termasuk baru-baru ini Program Makan Durian di Kg Tasek, DUN Sungai Bakap yang hanya dihadiri 30 orang saja.

Kesian, ada la 2-3 kerat je tercongok bersila  mendengar auta mereka.
Ok, berbalik kepada ceramah ini,. Dilakukan di perkarangan Bilik Gerakan PKR Parlimen Nibong tebal.
Gambar-gambar diatas menceritakan segalanya. Sekitar 100 orang saja hadir untuk ke program buang masa ini. 

Rakyat Nibong tebal dah jemu, dah jelak, dah melugai dengan program-program fitnah, adu domba dan menghasut seperti ini. Nasib rakyat Nibong Tebal tak terbela hanya dengan ceramah.Yang pergi pun totok-totok pakatan dan yang tolong peramai penyokong BN yang turut sama pi nak dengar apa pembohongan mereka.

Siapa yang banyak membantu di Nibong Tebal dari segi kebajikan dan merasai denyut nadi rakyat kalau tak pimpinan UMNO/BN yang diketuai oleh Datok Non?? Apa pakatan buat?

Harapkan pakatan haprak, ceramah main politik 24 jam saja yang depa tau!
http://3.bp.blogspot.com/-AqPw6pNdzKQ/UMCQh406e_I/AAAAAAAAHeE/gNaM2FPli1s/s1600/banner+ceramah+umum+9%27+x+3%27_6pcs.jpg
'Speaker Sah'? Hahaha. Court dah putus masih nak meroyan?





Kemungkinan juga program ini telah disabotaj ataupun dipulau oleh YB-YB Pakatan dalam parlimen Nibong Tebal berdasarkan jumlah kehadiran yang ada.

YB Makhtar ADUN PKR Sungai Bakap diberitakan tak hadir manakala ADUN DAP Jawi, Tan Beng Huat juga lesap dan digantikan dengan Cikgu Teoh, Pengerusi DAP Nibong Tebal.

ADUN-ADUN ini mungkin pro Dr Mansor Othman yang  mahu melihat program Chegubard yang diadakan untuk 'mencuri hati' Anwar Ibrahim ini gagal. Mereka pun nak rekemen dari Dr Mansor jadi calon next term. Chegu bard buang karan saja..

Sebenarnya, pergolakan dalaman pakatan di Nibong tebal sebenarnya sekarang ini semakin meruncing dan kronik.

Perbalahan sesama PKR dan PAS merebut kerusi, Pertikaian sesama PKR merebut menjadi calon dan pergolakan dalaman DAP Nibong tebal yang berpecah sampai jadi 4 puak khabarnya.Mereka memang tak kuat. Ahli pun tak ramai mana.Propa saja lebih!

Kalau dilihat dari segi kekuatan jentera pilihanraya, UMNO jauh meninggalkan parti-parti pakatan haram ini.
Yang pentingnya, sesama UMNOBN sendiri dalam Nibong Tebal harus menyokong penuh sesiapa jua calon yang dipilih oleh pucuk pimpinan.

Jangan ada parasit dalam UMNO Nibong Tebal.
Kepada parasit yang cuba cari pasal dan nak buat kacau nak cari gaduh sesama UMNO, jangan sampai aku lakukan 'SESUATU'!

3 comments:

Megat Alam Gempita said...

Cikgu Bard ni kenalah hiaskan diri,buang misai dan janggut serabut tu. Kena buat perangai lembut-lembut manja sikit kalau nak mintak Anwar calonkan dia di Nibong Tebal tu. kalau susah sangat Cikgu Bard ni pi tala jubuq kat Nuar tu. Kesian abg non lama tak kena stor kunyit. mana tau hati dia boleh berubah!

Anonymous said...

Masalahnyer cikgu Butt xJAMBU..jamban adala...ANUwar nak wat anak ikan pon xleh sbb cikgu Butt ala ala ikan paus...

khe khe khe khe...

Pak Ku Alam said...

Anwar geli kena sondol dengan misai Adik Bard.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...