Kesian.. @AmenoWorld Tunggu Lift Selama Sejam 17Minit!? Apa Cerita Ni?

Korang baca ayat berwarna kelabu di bawah dan fikirkan kelogikan yang ada. Terdesaknya juak pencacai nak memburukkan nama UMNO sehingga ke tahap ini pun depa sanggup.

Assalamualaikum , saya ingin berkongsi cerita dengan encik . . Saya bercuti di Kuala Lumpur , saya juga diberi penginapan di Hotel Sunway Putera ( Depan PWTC) , hadiah daripada boss saya kerana berkerja dengan cemerlang :)

Saya bercadang untuk berjalan-2 di sekitar bandaraya bersama

 keluarga saya. Untuk pengetahuan encik , DI PWTC , terdapat persidangan UMNO . Kebanyakan mereka menetap di Hotel yang saya duduk . Dengan ada nya mereka , penggunaan lif menjadi sesak sehingga saya terpaksa menunggu 1 jam 17 minit . Ya , 1 jam 17 minit . saya trlampau menyampah sehinggakan saya mengira berapa lama saya berdiri menunggu lif . Begini ceritanya

Sewaktu itu , pukul 3.30 , saya dan keluarga akhirnya berjaya melangkah masuk ke dalam lif . bilik kami di tingkat 23 . kami ingin ke hotel lobby (tingkat 9) . Ketika kami hendak turun , di tingkat 19 , ada sekumpulan orang umno ( 10 - 15 orang ) meluru masuk ke dalam lif . sampai ke orang kedua terakhir , alarm full lif berbunyi . Saya pun berkata " cik , tunggu lif satu lagi, jgn push , anak saya ada kat sni" . Salah seorang daripada mereka yang tidak dapat masuk berkata " Kami nak pi bersidang ni , cik boleh tak kluaq sat ?" WOW , mereka mengarahkan kami (saya dan kluarga) kluar daripada lif , hanya untuk mereka yang sudah terlambat ingin bersidang ? saya berkata " Cik , atas dasar apa cik nak suruh saya kluar ?" makcik tua umngok jawab " ATAS DASAR NAJIB , PM SAYA DAN KAMU" . 

Sedikit pertelingkahan berlaku , sehingga kan , anak saya yang paling besar itu ditolak kluar . saya ada 3 anak , 2 laki 1 perempuan . yang paling besar adalah yang paling bongsu . namanya Atif . Atif ditolak oleh seorang pakcik UMNGOK ke luar lif . saya marah dan terus memaki makcik itu balik . Mereka berkata mereka seharusnya pergi bersidang tepat pukul 3 . hei , sewaktu itu sudah pukol 3.30 - 3.40 . Nampak sangat orang UMNGOK ni tak tepati masa . Isteri saya sudah keluar dan saya mengalah lalu memberikan mereka lif yang saya susah payah menunggu di tingkat 23 itu . 

Share cerita saya ini kepada semua orang agar semua orang tahu UMNGOK NI GUNAKAN NAMA PM UNTUK SEGALANYA . FUCK UMNGOK

-Marwan-(bkn nama sebenar)

Tolong jgn tanyangkan fb saya dan nama betul saya . tq; 

Dipetik dari Amenoworld Penyebar Fitnah Dan Raja Adu Domba


Inilah jadinya apabila golongan munafik menyebarkan fitnah untuk memecahbelahkan orang 

Islam seperti di zaman saidina uthman & saidina ali.. Semuanya dicetus atas politik kebencian 

kemudian disebarkan serta disokong oleh pecacai pakatan yang lain tanpa usul periksa.


AL HUJURAT: - AYAT 6

Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepada kamu orang fasik membawa sesuatu berita, maka periksalah dengan teliti, agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada sesuatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.


A.S kata; Untuk makluman korang semua, aku ada sana selama 5 hari selasa(27/12) sampai sabtu (1/12) stay di sunway putra Hotel tingkat 18. 

Keluar masuk ke pwtc dah berpuluh kali naik lift sepanjang tempoh itu.
Paling lama aku tunggu lift seingat aku adalah lebih kurang 15 minit. 

Tu kira yang masa yang paling lamalah aku letak sepanjang aku naik lift di hotel itu.
Secara puratanya adalah 5 minit termasuklah di waktu puncak.

Macam-macam ragam yang aku jumpa dengan para perwakilan dan pemerhati UMNO yang menginap di hotel itu. Kesemuanya mesra dan peramah belaka. Tak kurang ramai yang mengalah dalam isu naik lift ini.
Di sini dapat disimpulkan sah amenoworld penyebar fitnah 
Amenoworld yang kebal dari api neraka
Insaflah kau amenoworld.

1 comment:

Anonymous said...

sama2 la sebar fitnah.....nanti kamu tau nasib kamu dineraka.....amin...
kamu bukan dilahirkan untuk berpecah belah....kamu dilahirkan untuk bersatu....dalam berpecah cari la persmaan untuk kesatuan......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...