Loh! MB Ganu Buang Tebiat Apa Tu?

Jangan marah orang Tok Mat Said dan orang-orang Terengganu.
Aku takde niat nak mempersenda beliau.
Niat aku murni nak berkongsi dengan pembaca blog aku.
Seriously, aku gelak sakan bila pertama kali lihat gambar ini.
Nampak cam real dari segi angle dan kedudukan banner dan mamat yang duduk itu.

Tapi walau apapun, dari pemerhatian aku sebagai orang luar, aku cukup kagum dengan MB Terengganu sekarang ini yang dilihat cukup hebat dalam menjalankan amanah yang dipertanggungjawabkan.

3 benda jelas dan nyata pencapaian hebat yang aku nampak bawah Tok Mat Said ni ialah dari segi kebajikan penduduk Terengganu yang cukup terjaga dan terbela dalam pelbagai aspek,
kecemerlangan Pendidikan dan juga kehebatan pencapaian dalam bidang sukan.
Yang lain-lain pun banyak lagi yang aku tak senaraikan disini yang mungkin tak terkira banyaknya.

Kalau harap PAS jaga Terengganu, jahanam la dibuatnya.
Yang dia tau nak perhambat budak-budak dari Tabika, kalut duit royalti tak abis-abis.
Buat kerja, tak steara mananya.

p/s: bersangka baik terhadap remaja-remaja diatas. mereka dilihat menyanjungi MB Terengganu dari cara perlakuan tersebut. Bukannya biadap sebagaimana pecacai pakatan yang pijak dan tayang punggung terhadap gambar PM.

1 comment:

KLPOS said...

Salam Perkenalan dari KLPOS News Media : www.klpos.com

Blog anda sememangnya mempunyai daya tarikan tersendiri.

Di harap dapat berkongsi maklumat bersama kami.

Mohon jasa baik anda agar turut memberi ruang kepada KLPOS disenaraikan menerusi senarai blog pilihan di blog anda.

Sekian. Jutaan Terima Kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...