Nauzubillah.. Perlakuan Gay Melayu Muda Semakin Kronik! (Pics)

.

Kenyataan terhadap gambar ini :

Beberapa dakwaan yang mengatakan pihak kami melemparkan Fitnah terhadap dua orang lelaki sedang berpelukan . Untuk makluman semua , kes ini kami tidak bawa ke mahkamah syariah untuk mendakwa terlibat dalam kes songsang . Gambar yang disebarkan adalah berbentuk tarbiah untuk tidak terlibat menjadi golongan seperti itu dan sumber gambar itu adalah hasil daripada pihak admin kami sendiri yang menyamar di salah sebuah group golongan gay tersebut .. Harap Maklum ..

Perkara ini tidak membuka aib mana-mana pihak dan tidak memalukan mana-mana pihak . Ini adalah salah cara kami membantu secara halus dan alhamdulillah ramai sudah message dalam page kami untuk sama2 kembali mencari redho Allah .

segala permasalahan sila message page ini untuk makluman


Nauzubillah min zalik , ini adalah sambungan komen2 mereka yang merestui hubungan sejenis ini ... Awasi Anak-anak anda , Abang , Kakak , Adik , Saudara , Kawan-kawan untuk tidak terlibat dalam masalah ini ..
Hayatilah peringatan Allah di dalam Al-Quran:

“Maka Kami jadikan bahagian atas kota itu terbalik ke bawah dan Kami hujani mereka dengan batu daripada tanah yang keras.”

Rasulullah juga pernah bersabda:

Allah melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth, (baginda mengulanginya sebanyak tiga kali)”
[HR Nasa'i dalam As-Sunan Al-Kubra IV/322 No. 7337]

Hadits riwayat Ibn Abbas : “Siapa saja yang engkau dapatkan mengerjakan perbuatan homoseksual maka bunuhlah kedua pelakunya”.
[ditakhrij oleh Abu Dawud 4/158 , Ibn Majah 2/856 , At Turmuzi 4/57 dan Darru Quthni 3/124].

Kembalilah ke jalan yang benar wahai pelaku homoseks. Bertaubatlah sebelum pintu taubat untukmu ditutup. Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun.

“Maha suci Allah yang menjadikan kejadian semua berpasangan dari sesuatu yang tumbuh di bumi, dari mereka (manusia) dan dari sesuatu yang mereka tiada mengetahui.”
(Yaasin: 36)

p/s : Kepada mereka yang terlibat dalam Cinta Songsang ini , anda boleh Message Page kami untuk diberikan bantuan berubah ke jalan Allah .. Terima Kasih .-FB Media Islamic


INI MESEJ YANG PALING PENTING. BUKAN AKU TUDUH, TAPI RAJA PETRA YANG KATA!!

3 comments:

Bingai @ Bangang said...

Mendedahkan perkara yang dilarang oleh hukum bukanlah membuka aib orang malah menyembunyikan atau mendiamkan perkara tersebut adalah SUBAHAT.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Anak Melayu Muslim sakit jiwa dan parah mental! Mohon Kerajaan segera tubuhkan Pusat Perubatan yang mengkaji penyakit ini bagi mereka yang kelihatan terdorong kearah ini. Segeralah berubat sebelum terlewat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...