Gempar! Remaja 19 tahun mati bunuh diri di Berjaya Times Square KL sebentar tadi (gambar2)


Sebentar tadi telah berlaku kejadian menyayat hati dimana seorang wanita ditemui mati di lobi pusat beli belah Berjaya Times Square ( berhampiran lif bertanda U Mobile) pada tengah hari tadi ( 14 Februari 2013 ) dalam keadaan yang mengerikan dimana kepalanya pecah dan berlumuran darah.

Menurut rakan kami, wanita tersebut dikatakan terjatuh dari tingkat tinggi ( yang tak dapat dipastikan tingkat berapa – menurut sumber dari tingkat 6 ) bangunan pusat beli belah tersebut. Masih belum dapat dipastikan samada wanita tersebut membunuh diri atau dibunuh atau terbunuh. Gambar ini kami dapat dari seorang rakan yang kebetulan berada di sana.















Takziah aku ucapkan kepada keluarga mendiang.
Ada yang kata sebab pergaduhan dengan teman lelaki sehingga berlakunya kejadian ini.
Yang pastinya jangan pula ada orang cina menyalahkan polis pula dalam hal ini kerana tak melakukan kawalan keselamatan dengan ketat.
Bunuh diri bukan cara untuk selesaikan masalah.

3 comments:

Anonymous said...

Ini salah UMNO/BN..sebab bawa pembangunan ke Malaysia. Bila pembangunan dibawa masuk, bangunan pun jadi tinggi. sebab itu mudah orang terjun dan mati. sepatutnya keluarga wanita cina tu saman UMNO/BN sebab membangunkan Malays. DAP/PR bole sediakan peguam....

Anonymous said...

betol tu ku setuju dgn anon 4:07.. ini semua salah umno dan BN... sape suruh bt bangunan tinggi2.. buat la bangunan yg jatuh x sakit.. sakit x luka..luka x patah.. patah x mati..baru btol jga keselamatan rakyat.. apa macm..hahaha..

Anonymous said...

Dua2 anon atas ni bodoh mangkuk!... pg tinggal dalam hutan la mcm tu.. klu x nak kemajuan... jgn salahkan sesape dlm hal ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...