Jika benar ini dikau. Mengakulah. Usahlah berdalih lagi..


Terjaga aku dari tidur yang lena didatangi whatsapp yang yang berdering-dering.Apakah itu? Rupanya gambar-gambar yang bakal menggemparkan Malaya mulai esok hari. Hanya menatap untuk seketika dan cuba meneliti benarkah wajah itu, kesimpulan yang aku buat, kemungkinan BESAR itu adalah dia.

Tak sabar menunggu esok hari apakah respon dan reaksi dari si dia. Lain-lain gambar, korang layanlah di blog-blog lain ye..



7 comments:

Elya insyirah said...

Salam perjuangan..mohon tuan pautkan blog saya disini.http://metromalaya.blogspot.com/.blog tuan saya sudah pautkan.t.kasih

Anonymous said...

ish..ish..ish..

patut pun tak nak mubahalah..

bila lah orang tua ni nak bertaubat?

Anonymous said...

“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

DI MANA DALAM AMANAH MEMILIH PEMIMPIN KITA WAJIB MENDEDAH PERIBADI ORANG YANG HENDAK DIPILIH ITU, ADAKAH IA SEORANG YANG BENAR-BENAR ADIL, TIDAK FASIK DAN TIDAK MELAKUKAN PERKARA-PERKARA YANG BOLEH MENJATUHKAN MARUAH.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

- Hj. Hadi

Anonymous said...

betapa mudahnya pecacai umno mereka clip video ni,bersungguh2 untuk memfitnah Anwar,sedangkan teknik yang sama juga boleh digunakan untuk menyerang pimpinan umno kalau tak fikitkan betapa bangangnya pecacai2 umno ni,,

Anonymous said...

Gelabah beruk puak2 pencacai PR...

Anonymous said...

Ha ha ha.....cirit birit lah bangang2 pakatan...bos diaorg terkantoi lagi...dengar lirik lagu ni...Gantengnya pacar ku....apacerita bro....satu demi satu lu punya gambar kluar...padan muka JANTAN SIALLLLL!!!!

Anonymous said...

WOI MACAI PR..

KAN KORANG KATA YANG CERDIK2 DAH MASUK PR..TAKKAN SORANG PUN TAK RETI NAK MENCIPTA VIDEO BEGITU? JANGAN BAGI ALASAN TAK SUKA FITNAH YE. KORANG DARI DULU MEMFITNAH TAK INGAT DUNIA..
OH YE..JANGAN2 SEMUA BODOH SETARAF TIAN CHUA JUGAK KOT? PHOTOSHOP LEVEL BUDAK TADIKA..HAHAHAHA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...