Parah!! Kematian P I Bala Dikata Syahid Oleh Machai Pas!


Artikel sebelum ni aku dah dedahkan budak syiah hingusan ni memang jelas dah merapu. Berikutan kematian Si Bala ni, dengan tak semena-mena keluarkan kenyataan paling bangang yang kematian si kafir disamakan dengan para syuhada. Parah dah budak syiah ni. Kebodohan melampau yang semakin melantun-lantun. kalau benar kerajaan Bn ni rejim, barua syiah hingusan ni yang dulu kena cekup.

12 comments:

PENA BERDARAH said...

manusia munafik..sesat lagi menyesat kan si khalid ni..fahaman mana yg dia bawa ni.. kafir harbi ke apa dia ni??

perantauminda said...

ini sandiwara..ini mesti konspirasi Pakatan ni..

......................
Wanita Melayu elok baca blog di bawah ini:
Dosa memakai seluar Leggings:

http://leggingseksi.blogspot.com/

Media Shah Alam said...

Mampus lah,,kalau cam tu pas lagi untung,kerana berjaya tarbiah sibudak syiah..terimakasih hamPAS

Anonymous said...

bila dia mampus..sakit aper...

blackheart said...

dy mampossss la sal dah sampai masa dy..

Anonymous said...

mampos kerana kehabisan napas

Anonymous said...

Budak ini satu2 nya pengikut dajjal dengan bendera berlambangkan lubang jubor, jangan hairan kalau perangai lain dari manusia.

Anonymous said...

Puak2 ni kalau sakit nak mampus jgn bawak ke Hospital Kerajaan nanti di tuduh mcm2

Anonymous said...

Bala tu bapak saudara Khalid ke?

Anonymous said...

Memang ada ahli Pas yg sangat sayang kat musuh-musuh Islam tapi sangat membenci sesama Islam.

Pelik kenapa tak sedar2 lagi? Inilah hasil tarbiah terbaik dari Nik Aziz.

Anonymous said...

Giler!!

Anonymous said...

MALANG SUNGGUH TOK GURU YANG AJAR HANG.SAMPAI TAK TAU YANG SYAHID TU UNTUK SAPA.KESIAN KESIAN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...