Zunar Membangsatkan Dirinya Dengan Kartun Terbaru Yang Menghina ATM!!



Kebiadaban puak pakatan makin menjadi-jadi dalam isu pencerobohan puak Sulu sekarang ini. Selepas seorang demi seorang pemimpin dan pecacai PR menghina pejuang-pejuang negara, kali ni kartunis paling bangsat di tanah air iaitu Zunar juga tak ketinggalan menunjukkan sikap celaka mereka.

Adakah sampah seperti ini saja yang mampu disumbangkan oleh pecacai pakatan seperti Zunar ini terhadap permasalahan negara?

Apapun aku rasa bangga Pihak Pengurusan Air Asia membenarkan pesawat mereka digunakan untuk mengangkut pasukan keselamatan tanpa sebarang alasan.. tapi pihak-pihak yang berkepentingan hanya tahu mencemuh sedangkan mereka langsung tidak menyumbangkan apa-apa ke arah mendaulatkan Malaysia...

Inilah jenis manusia yang tidak bertamadun dan hanya pentingkan kepentingan diri sendiri dari kepentingan Negara dan rakyatnya...

9 comments:

mat saje said...

Buang negara je manusia spesis mcm ni spt tian chua, lajim ukin dll yg hina anggota keselamatan kita

Agent X said...

Mungkin mereka ini keturunan si Kitul dan Raja Mandeliar yg menyebabkan Melaka jatuh ke tangan Portugis.

Anonymous said...

dah muka mcm kitul mamak....sah2 zunar mamak ni ada darah pembelot negara

Anonymous said...

bila salih yaakob buat lawak bangkang dari longkang...perghhh punyer marah sbb xleh joke pasal pemimpin mereka sbb maksom...tp bila dorang buat joke menghina, boleh pulak....

Anonymous said...

Panas !!!!Ini punca LAHAD DATU ada Kaitan Sultan Kiram dengan Ahli Politik (gambar dibawah terlalu mengerikan, 18+ sahaja!!!)

http://s16.postimage.org/o7x9r85ed/KIRAM.jpg

Anonymous said...

Celaka tak cukup. Lebih tepat zunar ini celaka bodoh.


Sebenarnya ATM bertindak guna AirAsia adalah untuk publisiti divert attention musoh semata2. Kekuatan dan rancangan gempur sudah lama diatur, cuma tunggu isyarat sahaja. Jadi ATM bertindak:-

1. Seolah2 ATM belum bersedia dan masih dalam perjalanan ke medan tempur.

2. Seolah2 ATM belum hantar kelengkapan dan unit2 ketenteraan ke medan tempur.

3. Seolah2 serangan akan hanya dibuat beberapa hari lagi apabila semua askar dan kelengkapan sampai nanti.


Ini adalah strategi mudah dan biasa dalam peperangan. Sebab itu serangan pagi tadi tidak menghairankan kita tetapi mungkin memeranjatkan musuh.

Bodohnya si zunar ini.

duluPas

Anonymous said...

Boleh pulak tanya mana MIG, HORNET, HAWK bagai...itukan semuakan jet figther mane bawa orang la buduh...aduhhhaiiii...Zunar..Zunar...Otak letak kat lubang jub.. la dia ni....agak2 la...ni karang amik tindakan katernya kerajaan kejam..sekat hak bersuara..bila puak dia kene kutuk (bangkang dari longkang) bukan main lagi meroyan..menyalak..siap nak boikot SY dgn NAbil...buduhhhhhnyerrr PR ader orang2 mcm ni...low classsss.... mentally retardeddd!!!!

Anonymous said...

Kartun Zunar memang BODOH atau sengaja membodohkan diri sendiri. Biasa la mana2 negara menghantar askarnya ke negara lain menggunakan pesawat komersil untuk keselesaan dan kapasiti penumpang yang lebih ramai.

http://www.kurakura.my/isu-kenapa-angkatan-tentera-malaysia-menggunakan-khidmat-air-asia-ke-lahad-datu/

Anonymous said...

AYOYO...ADA BODO JUGAK. KASIAN INI ZUNAR ..DIA INI BOLEHLAH DISAMAKAN MACAM ITU KARTUN FLINSTONE. ZAMAN BATU PUNYA ORANG. MANA DIA TAU APA2 PASAL K/TERBANG. ITU TADIKA PUNYA BUDAK PUN TAU K/TERBANG TARAK ITU MACAM GANTUNG2 SEMUA ITU BARANG2..

PATUT DIA SENDIRI GANTUNG DIA PUNYA KEPALA SANA!!! DAMP FOOL MORON!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...