Gambar-Gambar Ketua Menteri Melaka Yang Baru Bersama Isteri Jadi 'Budak Sekolah' Tersebar..



Baru-baru ini telah berlangsung Hari Guru Peringkat Negeri Melaka yang dirasmikan oleh Ketua Menteri Melaka yang baru iaitu Datuk Wira Ir Idris Bin Harun.

Namun penampilannya buat pertama kali di hadapan barisan warga pendidik negeri Melaka amat berlainan sekali. Hadir bersama isteri memakai baju sekolah menandakan beliau amat menghormati pada insan yang bergelar guru..

Lihat saja gelagat beliau dan isteri .. mendapat tepukan gemuruh di kalangan warga pendidik.. di akhir ucapan beliau sempat menyanyi lagi dari ramli sarip bukan kerna nama tapi diubah lirik "Guru mendidik bukan kerna nama

7 comments:

Shaz said...

Lawak betul rupa murid tua separuh abad...Macam dah tak ada idea bernas yang boleh digunapakai.

Anonymous said...

bijak, cara org muda....lagipun tiada salahnya kerana pakaian pun kemas dan tutup aurat

Anonymous said...

Teruskan begini Datuk Wira....keperibadian begini pasti di senangi rakyat,,,hanya segelintir sahaja yang tak suka asyik cari kekurangan orang lain...sahaja....teruskan Idea begini jika di jemput pada sesuatu majlis lain... gunakan keretiviti bagi menceriakan sesuatu majlis tu..






















Anonymous said...

shaz apala masalah awak ni...sy nk ckp kat sini..."kau ado?"...harap kan tin kosong melalak kat tepi jalan sambil pegang lilin mcm cina sembahyang hantu...itu idea bernas kata kauuuuu...

Anonymous said...

suka tengok gambar ni...ketua menteri yang humble...

Anonymous said...

kepada Shaz,
memang otak kau ni penuh dengan serabut taik PR..ko punya statement melambangkan ko ni otak je ada akal takde..pasal Allah kurniakan otak dan akal pada manusia untuk menilai sesuatu dan tafsirkannya bukan guna otak je.Itu sebab otak hanya ada pada ***wan ataupun ****tang je tetapi akal takde shaz. ko golongan mana SHAZ h ke b?

Anonymous said...

Shaz, tolong la hentam balik komen2 penyokong Umngok ni. Jangan kasi malu pihak PR tau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...