Kerana Kalah PRU, Islam Dihina Cina DAP


Lihatlah Status Simon Chong Diatas..
Kalau korang(terutamanya) cacai Pakatan Tak boleh Pikir secara Mendalam Lagi,
Aku Taktau Nak Kata Apa La..

19 comments:

Anonymous said...

Xpe la wei..... org DAP tabur brp bnyk penghinaan pn....org2 PAS x kisah nk tido sebantal pn. Angguk je. Dgn sesama islam, smpi nk berbunuh2...berperang abis. Dgn DAP...tunduk jeeee... Akui la wei...realiti. X pyh nk pusing2 lagi.

Anonymous said...

Statement dr MCA cmna plak...jgn hny melihat parti lain ...sedangkn dalam BN tu sendiri banyak najis ny.... Berani ke kepimpinan UMNo... Singkirkn MCA dri BN....stupid.....

Anonymous said...

https://www.facebook.com/simon.chong.50
Ni dia punya facebook akaun...
Baru # jam dia post benda ni...
Ape lagi Bros... Cari dia sampai jumpe...

Anonymous said...

Aq rasa budak ni bdk melayu yang pakai nama cina pastu nak provoke,
Kat post2 dia yg lama siap ada Cerita Ustaz Azhar Idrus lagi...

Anonymous said...

Aq rasa jugak dia letak criter UAI pun sebab nak hina Islam. Pasal hukum baju dalam pompuan. Bg diaorg bende melawak ke hapa?

Anonymous said...

Kalau DAP yang buat PAS gerenti tutup mata punya , sekali umno pulak yang kena, itulah PAS pencacai DAP nombor satu ...

masa pilihanraya pun kita dah tgk rakyat Malaysia yang india , mamak dan kaum bumiputera yang muka tak sama macam mereka dihina semasa beratur nak mengundi sebab muka mereka ... haiisss perkauman besar-besaran ni pulak mereka tak nampak

Lepas tu sesuka hati nak tgk IC orang , woiiiii Pakatan bahlol ni laa yang ajar kat RAKYAT jangan bagi IC kat Polis .. tapi mereka sesuka hati nak tgk IC orang .. lain kali POLL AGENT Pakatan tu yang kena tahu dan jangan jadi pemalas !

Anonymous said...

Layari http://kulaanniring.blogspot.com/2013/05/sial-cina-dah-sailang-melayu-dalam.html

Anonymous said...

PAS bukan musuh kita yang sebenarnya sekarang ni dan yang menghina ISLAM tu pulak adalah oarang cina. Musuh kita adalah cina-cina yang pandai bermuka-muka. Jangan kita terleka lagi sekali. Kalau dengan PAS, kita mulakan usaha penyatuan. Jumlah kerusi UMNO dan jumlah kerusi PAS sudah membolehkan kita orang ISLAM dan Melayu memerintah negara ini dengan sendirinya. Tak perlu kita mempertikaikan siapa yang lebih ISLAM diantara kita. Cari perkara yang kita mempunyai persamaan dan kita mulakan dari situ. Kita tidak lemah dan telah pon kita buktikan pada PRU13 tetapi gabungan UMNO dan PAS akan menjadikan kita lebih kuat.

Anonymous said...

Cuba baca artikel mengenai agenda DAP dibawah, adakah ia benar?
http://www.penembak-tepat.com/2013/05/harapan-esok-panas-cara-kempen.html

Seri said...

dah terhantuk baru nak terngadah...cina dah bersatu tibai melayu dalam pru 13...melayu masih asyik dengan gendangnya...

Anonymous said...

cina bersatu nak tentang kerajaan korupsi tp melayu tak mau bersatu menentang kerajaan yg korupsi.dpat 500 seronok biar org mkan smpai berjuta-juta.benda yg mudah tu tak bleh pikiaq.bodo bangang

Anonymous said...

BN x kalah tp mlyu yg kalah... hahaha suka la tu...busuk2 pun bangsa ko sndiri yg ko hina n bangsa lain tpuk tgn...jeng..jeng..jeng tu dia menentang korupsi amik kau mlyu tersembam di bumi sndiri...

Anonymous said...

Komen orang ini dalam twitternya telah menghina Agama Islam. Tak ada apa2 tindakan ke yang boleh diambil.

Anonymous said...

Cina bersatu bukan nak tentang korupsi. Masyarakat Cina lah yang paling banyak guna rasuah untuk dapat projek. Sampaikan nak lulus driving test pun, jolok jugak. Nak masukkan anak dlm sekolah yang dia suka, jolok jugak. Rasuah is THEIR CULTURE. Korang kena ingat, memang BN tak sempurna dan bukan semua pemimpin bersih. Tapi tepuk sebelah tangan takkan berbunyi. Yang TUKANG BAGI RASUAH TU SIAPA? CINA JUGAK . So kaum dia jugak yang menyemarakkan RASUAH. Apa korang ingat kalau PR memang, amalan rasuah akan kurang? KISS MY ASS lah.

So jangan ler ada bahalul melayu kata 'Cina tentang BN sebab amal korupsi'. Nak muntah aku dengar.

CINA TENTANG BN AND UMNO SEBENARNYA SEBAB NAK CONTROL POLITIK NEGARA INI. Noktah.

Khadeeja said...

Taktik pembangkang memang dah boleh ditebak.Antara pelan jangka panjang mereka:-

1)Pihak pembangkang seboleh-bolehnya nak hapuskan sistem beraja yang dimiliki Malaysia sekarang ni.

2)Sebab yang paling jelas ialah nak pegang jawatan PM dan menghapuskan semua hak orang Melayu dan Bumiputera yang selama ni di support oleh kerajaan.

3)Segala isu keagamaan terutama yang melibatkan agama Islam memang dihapuskan sama sekali.

Habis yang orang Melayu dok bercekau sesama sendiri ni kenapa? Orang lain sibuk merancang nak jatuhkan pemerintah (Yang mungkin memang dah dirancang semenjak Merdeka lagi).Orang Melayu pulak dok leka bercekau, memaki sesama sendiri melayan emosi tak tentu pasal.

Sekali kalau DAP dah berkuasa, takkan senang-senang diorang tu nak lepaskan.Takkan lepas sampai bila-bila.

Tunggu ajelah nanti kedatangan Imam Mahdi or Nabi Isa Alaihissalam.After all, we are the ummat akhir zaman.Benda-benda macam ni memang dah dijangka akan jadi sebab inilah peristiwa akhir zaman yang telah di beritahu oleh Nabi Muhammad S.A.W. 1400 tahun lepas.

So, orang Islam...apa tunggu lagi?Nak bersatu ke tak nak?

Anonymous said...

Ada Hikmahnya Qada dan Qadar Allah kepada PRU-13 kali ini.
Allah mahu seluruh umat Islam di Malaysia ini berfikir seketika siapakah Melayu Islam dan Siapakah Bangsa Cina terhadap Melayu Islam?
Renungkanlah dan bapa-bapa sekelian ambilah waktu seketika selama 10min pun takpe dan tatap lah wajah anak-anakmu sedalam-dalamnya iaitu zuriat melayu islam kita yang masih kecil kini untuk menghadapi bebanan ini bagi menggantikan kita ini dimasa hadapan kelak . Zuriat Islam inilah yang akan mengundi pula dan menentukan kerajaan dimasa hadapan apabila kita ibu dan bapa mereka telah pulang kerahmatullah. Kita bukan seistimewa Nabi Allah Adam yang dikurniakan Allah kepanjangan usia hingga mampu hidup beratus tahun bagi menyaksikan segala perubahan yang akan berlaku di dunia ini khususnya di Negara Malaysia kita ini .Selepas itu bertanya lah pada diri sendiri. Apakah masih ada keistimewaan untuk zuriat (anak-anak islam ini ) pada masa hadapan jika kafir laknatullah memerintah ?
Kemanakah corak Anak-Anak Melayu Islam dan zuriat kita ini yang akan meneruskan kehidupan selepas ketiadaan kita nanti diMalaysia ini? Selamatkah Akidah anak-anak islam kita ? Berkuasa lagikah Agama Islam DiMalaysia ? Masihkah zuriat Melayu Islam kita yang akan menjadi PM & TPM di waktu itu ? Fikir dan Renungkan lah biarpun sejenak.

Anonymous said...

Ikhlas. Dari aku. Untuk semua orang yang lahir di Malaysia.

Terdapat satu trend yang sedang berlegar2 di internet. Di media sosial. Aku jadi aneh pada awalnya. Then aku dapat tangkap. Ini propaganda murahan. Yang aku heran yang bukan begitu tahu apa2 dalam politik pun boleh terjebak sebarkan benda2 BODOH gile macam neh.

Apakah trend itu?

Trend sebarkan sentimen racist ajak benci orang cina. Meluas. Tak henti2 depa sebarkan dari semalam.

Gila. Memang gila. Kerusi2 yang DAP menang tue kalau depa tak menang BN yang menang. Dan BN punya calon bukan semua melayu macam Ghani Othman yang kecundang tue. Yang cina pun berlambak2 bahkan MCA kalah dengan DAP la. Kalau bukan DAP yang menang banyak maka MCA la yang menang banyak. So tetap cina gak yang menang tak kira siapa pun yang menang.

No no no. Kalau MCA menang still di kawal oleh UMNO oke. Melayu control. Kalau DAP menang, dorang yang kawal PR oke.

BULLSHIT.

sambungan di

http://amenoworld.blogspot.com/2013/05/amaran-keras-untuk-semua-orang-malaysia.html

Anonymous said...

this land belonged to MELAYU IF U HATE U FUCK OFF WE NEVER INVITED U HERE AT THE FIRST PLACE BUT THE BRITISH- WE NEVER WELL COME U ALL AND WE NOT GOING TO STOP U EITHER - U MAU BRAMBOS WE COULD U TO PACK ALL YUR BELONGING THEN U CHOW LO ---HO MA ,HOW PO HOWW CHOW CHOW LEEEE
SEBENARNYA CINA BODOH SUKA MAIL TARUK LAST CARD NUAR SUDAH TIPU KLILING JADI BABI NI TERSEPIT ,,,TEMBERANG KLUAR U ALL TAU KENAPA BILA NAJIB DTG MEREKA RAMAI ??? MEREKA TUNGGU BRAPE PULUH JUTA NAJIB NAK BAGI ,,,UNDI DAPAT DUIT MEREKA RAMAI2 NAIK ''ROCKET''' CUCUK ''BULAN'' SEKARANG MELAYU AJAR CINA ABC ASAL BUKAN CINA DAN BCL BUY CHINESE LAST ,,,,KITA PAKAI BAJU JENAMA NI RAMAI2 OKKKKK

Anonymous said...

KENYATAAN YG AMAT PAHIT UTK DTELAN Hakikat bahawa melayu tlh bersatu sekian lama dbwh umno & bn tdklah dpt dinafikn.Berlaku krisis & 'umno bru' dtubuhkn,kaum melayu msih tdk brganjak kesetiannya.Kemuncak pd kesetiaan ini apabila ia dpimpin oleh Tun & Anwar.Sayangnya,episod pemecatn Anwar sblum didapati brsalah adlh prmulaan trhadap apa yg tlh brlaku ari ini.berubahlah pemimpin melayu,tegas,dgr suara akar umbi,dkala kuat tdk khianat,stlh lemah bru menagih sokongan pasti kemuncak sokongan kaum melayu akan kembali.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...