Terkini Kajian The Edge! 80% Desak Anwar harus berundur!!

(Source: The Edge Malaysia online, http://www.theedgemalaysia.com/component/pollxt/?task=results&id=18)


The Edge Malaysia telah mengadakan kajian adakah Anwar harus meletakkan jawatan sebagai pemimpin Pakatan Haram setelah PR gagal untuk menakluki Putrajaya dalam PRU13 baru-baru ini.

Lebih dari 10,000 orang telah mengundi dimana 80% daripada mereka mengundi YA, yang mana Anwar harus berundur segera kerana dia telah berjanji seandainya pakatan gagal.

Ini menunjukkan majority rakyat yang aku yakin terdiri dari penyokong pakatan juga turut serta dalam kajian ini mendesak Anwar harus setia dengan kata-kata yang pernah diungkapkannya sebelum ini.

Adakah Anwar akan memanggil pungutan suara ini sebagai palsu dan menipu juga?


5 comments:

Anonymous said...

ANWAR TAKKAN BERHENTI SELAGI DEMOCRAZY (BUKAN DEMOCRACY) NYA TAK JADI KENYATAAN...DIA HANYA MEMIKIRKAN DIRINYA SAJA. BAB NEGARA NAK HANCUR TOLAK TEPI.ORANG YANG HIDUP DENGAN PEDANG AKAN MATI DENGAN PEDANG JUGA.

JANGAN LUPA, JIKA ANWAR BOLEH LAKUKAN "RAMPASAN KUASA" ORANG LAIN JUGA BOLEH BUAT PERKARA YANG SAMA KEPADANYA.JANGAN INGAT,ANWAR BOLEH TERBANG BEBAS!

Anonymous said...

Jgn risau...Rakyat bersama Anwar menentang ketidakadilan...

Anonymous said...

blog yang paling bangang itupun masih nak mempertahankan umno,,buat malu aja,,,hanya melayu bodoh aja yang percaya dengan hang,,,,

Anonymous said...

Anon 8.35 pm
Kalu aku jumpa hang makan penumbok sulung baru hang tau.

Anonymous said...

Anon 8.35 pm
Kalu aku jumpa hang makan penumbok sulung baru hang tau.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...