Kenyataan Terbaru SUARAM Yang Benar-Benar Mengguris Hati Orang Melayu


Orang melayu yang sayangkan bumi bertuah ini sajalah yang terasa hati bila ada pihak iaitu Suaram(senang kata wakil Pakatan) yang mengeluarkan kenyataan seumpama ini yang cukup mengguris hati orang melayu.

Orang melayu Pro pakatan samada lahir dari UItm atau anak-anak mereka yang mendapat keistimewaan ini takkan terasa kerana hati dah mati dek lupa diri gara-gara menjadi barua DAP.

Sudah-sudahlah orang cina, jangan uji kesabaran orang melayu. Itu saja universiti yang menjadi harapan keseluruhan umat melayu. Kami tak pernah pertikai UNiTAR atau mana-mana kolej cina mahupun sekolah vernakular iaitu SJKC yang juga menggunakan wang pembayar cukai.
Persatuan rasis cina serti Dong Zong pun tak pernah kami tegur. Janganlah beraja di mata bersultan di hati sangat.

ORang melayu boleh bertolakansur tapi jangan cuba tolak kami ke tepi beransur-ansur. Apa lagi cina mahu?????

6 comments:

Anonymous said...

This Land is Belong to Malay....

Chineese...you are just outsiders that was brought here by British...

Get to know the History of Tanah Melayu....

Anonymous said...

we don't want this type of Ch****s* to be among us in this land...pls respect constitution

Anonymous said...

DApigs dengki dgn kejayaan UiTM melahirkn gerombolan bumiputra berpendidikn tinggi, professional dan berdaya saing. English budak uitm lebih bagus drpd english anak2 dapigs yg broken dgn cinastyle yg meloyakan. Kesungguhan graduan uitm lebih bagus drpd graduan anak2 dapigs walaupun balik dari overseas. Graduan uitm lebih cepat belajar sbb tidak ego menerima tunjuk ajar berbanding anak2 dapigs.

Anonymous said...

Cina2....tak pernah puas hati dgn melayu,selalu dengki ke melayu,sakit hati ke melayu,busuk hati ke melayu,benci ke org melayu. Najib jgn syok sendiri pulak yer. Kalau Najib lembek,PRU 14 nnt org melayu kena jadi hamba cina la kat malaysia nnt.

Anonymous said...

cina tidak akn senang hati dengan pencapaian melayu,mereka seboleh bolehnya akan meranapkan apajua yg melayu ada,uitm u anak melayu,kenapa dia tak usik u lain,kenapa uitm?.adakah mereka takut dengan graduan uitm akan menghancurkan masa depan mereka,takut anak anak mereka tidak dapat bersaing dgn produk uitm,inilah taktik mereka utk melemahkan orang melayu ,melayu kena sedar dan sensitive kerana ini tanah melayu.

Anonymous said...

Kita tak boleh salah bangsa asing,mereka memang hendak tenguk melayu jatuh dalam semua hal terutama sekali pemerintahan, yang salahnya pemerintah melayu sendiri yang tunduk sangat tuntutan mereka dan hendak undi mereka walhal melayulah yang selama ini dok sokong UMNO dan BN kalau tak ada sokong orang melayu memang UMNO dan BN susah nak menang. Sepatutnya UMNOlah yang pertahankan hak-hak orang melayu, jangan harap Perkasa atau pun NGO-NGO melayu,jangan buat penyokong anda marah,padah nanti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...