Red Bean Army Sialan Makin Berani Atau Makin Panik??

RED Bean Army iaitu tentera siber yang dikatakan upahan DAP mula panik. Identiti mereka dikatakan sudah dikenal pasti satu persatu oleh pihak berkuasa.
Tindakan tentera siber ini yang menghasut rakyat melalui pelbagai siri pembohongan dan fitnah menerusi laman-laman sosial dan internet bakal sampai di penghujung. Tindakan di bawah Akta Hasutan bakal dihadapi mereka jika mereka tertangkap.

Ekoran itu, individu-individu yang terlibat dalam pasukan ini mula kehilangan arah dan saling ugut mengugut antara satu sama lain kerana mengelak identiti mereka didedah rakan.

Pada masa yang sama DAP yang selama ini dikatakan memayungi mereka mula lepas tangan dan enggan mengaku bahawa merekalah yang merekrut tentera terbabit untuk memastikan kemenangan pembangkang pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) lalu.

Panik dengan situasi sekarang, Red Bean Army mula bertindak di luar batasan. Ugutan rogol dan bunuh ke atas individu yang dipercayai boleh menjejaskan kedudukan pasukan tentera itu mula kedengaran.

Malahan Red Bean Army semakin bersikap 'kurang ajar' dengan mencabar Menteri Dalam Negeri serta pihak berkuasa, memperlekehkan Raja-raja Melayu dan kedudukan agama Islam serta sanggup bertindak di luar batasan jika perlu.
Bimbang dengan situasi ini, DAP cuba menafikan penglibatan parti itu dengan Red Bean Army dengan mendakwa ia sebagai konspirasi UMNO dan Barisan Nasional (BN) tetapi pada masa yang sama parti itu juga kelihatan panik dengan pendedahan demi pendedahan yang dibuat.

Apakah ugutan bunuh yang diterima oleh bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim semalam juga ada kaitan dengan Red Bean Army?
DAP boleh sahaja menafikan penglibatan mereka dalam Red Bean Army tetapi parti itu juga sewajarnya memberi penjelasan berhubung cadangan Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor yang mahu merekrut anak-anak muda Cina, berpendidikan dan ahli DAP sebagai petugas tetap di dewan undangan negeri itu.

Kini Red Bean Army ibarat anak ayam kehilangan ibu selepas DAP mula bersikap lepas tangan. Malang sungguh nasib mereka kerana Red Bean Army kini dikhianati oleh pemimpin mereka sendiri.

Pendedahan terbuka oleh anggota kumpulan Red Bean Army sendiri menyebabkan mereka mula kepanasan dan kepanasan itu akan membuatkan cacing-cacing berkenaan yang selama ini berselindung di dasar tanah akan timbul ke permukaan dengan sendiri.


2 comments:

Anonymous said...

Selidik latar belakang mereka dari keturunan mana asal takut mereka ini keluaran generasi anak PATI.

Selidik mendalam kegiatan harian mereka serta keluarga (semua) mungkin masih lagi ada dari puak Komunis.

Lawyer yang tampil untuk membela mereka juga, minta selidik mendalam latar belakang keluarga dan asal usul masing2, takut ramai yang mempunyai sijil palsu dan juga dari keturunan PATI (Kita taknak lawyer2 macam kes Dato Sosilawati).

WargaTua

Salman Rahman said...

kalau dah disuap duit beribu ribu panik apanya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...