Shah Alam Hancus Di Bawah Pakatan. Gelek Seksi Waktu Terawih Berhampiran Dengan Surau!

GELAGAT dua artis wanita berpakaian seksi pada mini konsert terbabit
Shah Alam: Kemuliaan Ramadan dicemari dengan tindakan pihak tertentu yang menganjurkan konsert mini ‘menghidangkan’ artis wanita genit berpakaian seksi di kawasan berhampiran sebuah pangsapuri di Seksyen 31, di sini, malam kelmarin.
Amat mengecewakan apabila penganjur langsung tidak menghiraukan sensitiviti umat Islam kerana konsert mini itu diadakan ketika penduduk Islam pangsapuri berkenaan menunaikan solat Tarawih di surau yang terletak hanya 150 meter dari situ.
Bunyi muzik kuat diselangi nyanyian dan gelekan artis wanita berpakaian seksi secara terbuka mengundang rasa tidak senang penduduk Islam di pangsapuri itu.

Walaupun konsert mini itu dihadiri 100 penonton bukan Islam, tetapi ada warga Bangladesh yang mengambil kesempatan melihat aksi seksi penyanyi wanita terbabit, selain turut menarik perhatian pengguna jalan raya yang jaraknya kira-kira 20 meter dari pentas.
Penduduk, Narimah Johari, 45, berkata, penganjur mini konsert itu tidak mengambil kira sensitiviti penduduk Islam di situ kerana menganjurkannya pada malam Ramadan.-hm
A.S nak tanya mana pi JAIS?
Mana perginya Ahli Parlimen Haprak Pas yang cakap lebih abuk pun tadak si Khalid Samad?
Oo.. Mungkin dia sibuk dengan perancangan di bawah agaknya...


9 comments:

Anonymous said...

Tahniah..apa nak hairankan..nak buat apa buat la..nak pergi tengok pergi..tak nak pergi jangan pergi..cakap buat apa..inilah strategi DAP/PAS/PKR..sebab tu buatlah apa pun tiada sebarang komen dari mereka

Anonymous said...

Padan muka Melayu/Islam,sesama sendiri maki hamun,jadinya kami ambil peluang yang terbuka

Anonymous said...

Ini pun lepas ni adala yang akan komen apa yang dikomen..itula kerja Melayu..cakap,maki,marah hebat tapi setakat tu aje

Anonymous said...

TAHNIAH PAS...harap dengan jadi ahli PAS boleh dapat syurga rupa-rupa neraka yang menanti...kalau macam ni lah yang terjadi...jangan selepas mati masih menyesali...

Anonymous said...

Bila Melayu/umat Islam diHINA di BUMI PUSAKA ISLAM kita ini, terutamnya dalam bulan Ramadhan yang mulia ini, yang ketawa macam SYAITAN durjana ialah penjajah laknat Barat-Israel dan sekutu kuat mereka DAP/PKR! Dan
penyerangan RAKUS dari MUSUH Islam/Melayu pun teruslah makin RAKUS dan GANAS; apabila yang diHINA seolah tak berdaya melawan terus diHINA!

Maka ramai anak-anak anak-anak muda BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain, yang Islam/bukan Islam, serta pekerja asing Islam akan disasarkan untuk DIKRISTIANKAN (makin berleluasa di pendalaman Sabah dan Sarawak) serta
direkrut jadi PENGGANAS (lihat kaum Sulu Islam dari Mindanao yang dihasut menyerang Sabah)/SAMSENG/GENG KONGSI GELAP/PENAGIH ALKOHOL (termasuk tuak di rumah panjang)-DADAH-STEROID-JUDICYBER/SIGILA SEKS TERMASUK GILA SEKS PORNOGRAFI-PELACURAN-HOMOSEKSUAL (termasuk PONDAN)!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Ini sememangnya fenomena yang telah dan sedang berlaku semua dinegara2 Islam didunia ini. Ini adalah agenda musuh2 Islam untuk merosakan iman penganut ugama Islam, terutama dikalangan golongan muda kerana itu dimana tempat tumpuan umat Islam disitulah mereka adakan tempat2 maksiat, tempat2 yang boleh mendorong umat Islam kearah melakukan maksiat. Ini semua mereka lakukan dengan pertolongan orang2 "Islam" sendiri.
Ini adalah agenda terancang musuh2 Islam untuk merosakan umat Islam dan ugama Islam. Tanpa pertolongan orang2 "Islam" mereka tidak akan berjaya kerna itu musuh utama kita adalah orang2 "Islam" yang jadi ejen2 musuh2 Islam. Bukankah ALLAH dah ingatkan kita dalam ALQURAN bahwa orang Nasrani dan Yahudi tidak akan senang dengan kita hingga kita ikut ugama mereka!! Apakah ugama mereka? Segala yang haram disisi ALLAH adalah halal dalam ugama mereka, pendek kata tidak ada batas2 halal dan haram dalam ugama mereka dan manusia jenis inilah yang mereka sedang persiapkan untuk menyambut kedatangan DAJJAL.

Muslim said...

Bila setan dijadikan kawan, walau Syaitan terbelenggu, kawan kawannya ramai yg terus bebas, merasuk, memperdaya dan menyesatkan.

Karimxdaud Ibnu Sood said...


Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
Baca selanjutnya...

Anonymous said...

PAS senyap je ke? Cer mcm dulu kutuk Umno giler babi bawak artis luar, siap piket lagii. Siap kluar harakah muka depan. Skrg, apa jadi? kata nk naikkan islam, tahu tak kepala org melayu kena pijak jer. Sedih aku tengok org melayu skrg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...