(5 Gambar) Nora Danish Beraya Di Rumah 'Pegawai Khas' Menteri Pelancongan


Pelakon kecil molek, Nora Danish dilihat makin terbuka mempamerkan keakraban hubungannya dengan anak Dato Seri Mohamed Nazri Aziz iaitu Nadeem. Malah mereka nampaknya menyambut hari raya bersama-sama menerusi gambar yang dimuat naik oleh Nora di laman Instagramnya.Gambar Nora Danish Dan Nadeem Beraya Bersama



Nora juga, turut mengepos gambar dia menyambut 1 Syawal bersama-sama anak lelaki dari perkahwinannya terdahulu. Gambar sepenuhnya selepas ini.

adehh ni sape plak




Cuma pesanan aku buat bapa Nadeem dan bakal bapa mertua Nora danish(kalau jadi), kau jangan sombong dan angkuh wahai Nazri Aziz. Rakyat sedang memerhatikan. Kalau kami yang pejuang sejati dalam Umno pun dah naik muak dengan siri tindakan dan kelakuan kau yang dilihat bermasalah  dan menjadi liabiliti kepada umno sebelum ini, apatah lagi rakyat biasa?


4 comments:

Unknown said...

salam..saya amat berminat dengan blog tuan..kalau boleh tuan tolong link kan blog saya dlam blog tuan..blog tuan telah saya pautkan ke blog saya..terima kasih.

http://datozainisma.blogspot.com

Anonymous said...

This Nadeem will spell disaster and plot the downfall of his daddy.

Once a rotten egg ...

Anonymous said...

Inilah lagi lifestyle anak-anak Gen-Y yang hidup mewah kat bandar metropolitan..berambut kuning,beranting subang, berlibur di pub dan oversea, berkereta mewah..bukan tak boleh.Tapi kalau boleh, bukan itu yang selayaknya dipotrey sebagai gaya hidup keluarga seorang pemimpin, jauh sekali untuk digelar khalifah.Orang kampung tk peduli semua tu..ALLAH dan RASULnya yang peduli..kan?kan?

manjung said...

Ko ingat orang Padang Rengas suka anak ko yang rambut kuning tu...fikir2kan lah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...