Memalukan! Wajah Wajah Penyamun Betina Bertudung Yang Dicekup Ketika 'buat kerja' Di Rumah Kenduri Tersebar.. (Gambar-Gambar)

Assalamualaikum kepada warga kepala batas.. berwaspada la anda semua sekiranya ada menghadirkan diri ke majlis rumah terbuka.. majlis kenduri kendara... baru tadi kami dapat tangkap satu sindiket mencuri di rumah kenduri.. sindiket yang menhantar dengan kereta jenis MyVI di tepi jalan.. 2 orang lagi pergi wat kegiatan mencuri di rumah kenduri.. modus operasi mereka.. berbaju kurung... muka manis..buat buat mcm kenal tuan rumah.. dan memakai beg tangan besar.... awas semua....

niat bukan untuk mengaibkan orang itu..tapi sekiranya anda nmpak muka org ni.. berhati hati la.. mungkin ada org lain lagi.. pemandu kereta MyVI itu berjaya melarikan diri.. kes ini berlaku di satu majlis kenduri di PAYA KELADI TENGAH Kepala Batas. bertarikh 18/08/2013..

mereka adalah sindiket yang menyasarkan rumah kenduri tepi jalan... di dalangi oleh orang tempatan... menggunakan kereta perodua MyVI... tip untuk kenal mereka senang je... no 1, salam dengan tuan rumah tak kasi duit.... no 2... sibuk tanya di mana bilik pengantin, no 3. duduk relex di ruang tamu sambil jeling jeling kiri kanan... jaga jaga.-sumber fb

ni pulak gambar bertarikh bulan mac tahun ni...suspek kes mencuri di rumah kenduri beralamat di tanjung malim...bulan 3 tahun ni.. cuba tengok.. ada persamaan tak? satu malaysia depa pusing...


Kes ni memang diketahui berlaku di seluruh negara dengan modus operandi yang hampir sama. Pesanan aku kepada tuan rumah yang nak mengadakan majlis kenduri kahwin tu, simpanlah barang barang berharga di tempat yang selamat dan sukar untuk dicapai oleh sesiapapun. 
Jadikan kes ini sebagai pengajaran. Tahniah juga aku ucapkan kepada pihak yang berjaya cekup dua ekor penyamun betina ini.

5 comments:

jo labu said...

Kasi bogel seko2 letak kt pokok yg byk kerengge je bleh ajar minah2 ni

Fadzli Puzi said...

tengok youtube ni https://www.youtube.com/watch?v=FnyH3gGqG5I sama x muka.. lepas kebas di majlis perkahwinan adik ipar di batu kurau, perak. depa pi beli handphone guna kad kredit yg di curi. tengok yg pakai baju hitam putih tu.. beza sbb pakai cermin mata.. boleh saya tahu depa ade kat mana laa ni..

SiLeNt said...

depa ada dekat balai polis seberang perai utara....saya pun salah seorang mangsa depa ni....video dan gambar yang saya ada sama seperti gambar ni...ni no ipd seberang perai 045762222...tolong inform kepada mana2 mangsa yg diketahui....jgn dilepaskan mereka ni....

SiLeNt said...

lupa nak inform...kejadian saya berlaku dikedah....

Anonymous said...

Aih, yang hebatnya si perempuan baju kurung jalur2 tu, warnanya sama sangat dengan Pakatan Haram jadah, 3 parti dajal tu. Memang macam itulah puak pakat2 ni, memang dasar penyamun. Syukurlah tak dapat Putrajaya kat mereka. Kalau tidak hancur Negara lebih-lebih lagi kaum roket komunis tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...