Inilah wajah-wajah petualang yang ingin menghancurkan Malaysia!!




Puak jahanam ini telah membawa telah membawa laporan kepada PBB bagi menbuat tuntutan yang sungguh kurang ajar dan melampau dalam konteks Islam sebagai agama rasmi di Malaysia.

Antara tuntutan-tuntutab COMANGO yang pada aku cukup melampau ialah menuntut kebebasan untuk murtad sebagai hak kebebasan beragama dengan menafikan bidang kuasa Mahkamah Syariah dalam menentukan keIslaman seseorang itu.

 Selain itu COMANGO menuntut menghapuskan undang-undang jenayah syariah yang sedang berkuat kuasa; mengiktiraf hak pengamal lesbian, gay, biseksual dan transeksual (LGBT); menghalalkan perzinaan atas alasan kedua-dua pihak rela dan bersetuju.

Tak kiralah sesiapapun diantara mereka diatas, demi agama dan negara wajib kita pertahankan. Sedarlah wahai melayu yang jahil bahawa pintu taubat kepada kamu masih terbuka.

Tapi menurut laporan media semalam, dikhabarkan bahawa PM KITA DS NAJIB AKAN MEMPERTIMBANGKAN TUNTUTAN PUAK COMAMGO INI? APA KEJADAHNYA??

2 comments:

Anonymous said...

inilah harga yang umat islam melayu terpaksa menanggung....dah dapat kerakyatan MALAYSIA tak disedar untung itulah sebahagian DASAR ANAK PENDATANG!!!kalau nak tuntut itu ini balik india lah bai...pui celaka punya kayu arang...

Anonymous said...

Ini berlaku kerana banyak rasuah diamalkan Mahathir hingga semua institusi2 yg menjaga ketelusan reput.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...