Video Sadis. Peniaga Wanita Ini Pengsan Setelah Barangan Gerainya Dirampas Oleh Rejim Kerajaan DAP

Guan Eng dan Jeff Ooi kucing kurap lahanat yang biadap sudah tentu senyum sahaja melihat drama ini. Penguatkuasa melayu yang menurut arahan ini hanya menjalankan tugas merampas barangan peniaga yang dikatakan berniaga di kaki lima  serta dikatakan tiada lesen.


Insiden ini berlaku baru baru ini di bandar Perda,Bukit Mertajam Pulau Pinang dimana pihak penguatkuasa Majlis Perbandaran Seberang Perai telah bertindak zalim dengan mengambil tindakan terhadap peniaga terbabit. Insiden ini menyebabkan peniaga wanita tersebut terus pitam kemungkinan akibat tertekan dan panik dengan kezaliman tersebut.

Seperti video dibawah,peniaga tersebut mempertikai mengapa pihak berkuasa tidak mengambil tindakan yang sama terhadap penjaja kaum cina yg turut melakukan kesalahan serupa sperti di Jalan Raja Uda (Parlimen Guan Eng,Bagan) dan Pekan Lama Bukit Mertajam.

Anda sudaj tentu yahu jawapannya kan?

3 comments:

Anonymous said...

Melayu ni terlalu berlembut dalam semua hal sampai hari ni puak celaka ni tolak dan hina melayu tu pun masih ade melayu yg bodoh menyokong puak super ultra kiasu haram jadah ni.

Anonymous said...

Kita seharusnya mengucap terima kasih kepada melayu2 yang dibawah lindungan parti PAS dan PKR. Oleh kerana adanya melayu yang sebegini maka cina DAP boleh lakukan apa saja kepada orang melayu di Pulau Pinang. Jangan kita nak salahkan Guan Eng atau mana2 cina dalam DAP. Salahkan bangsa sendiri kerna sangup menjual maruah dan hargai diri hanya kerana hendakan kuasa. Ada kuasa tapi tiada suara. So...jangan kita serang cina DAP. Kita seharusnya serang orang melayu yang menyokong cina DAP

Anonymous said...

Patut pun Jeff Ooi kata kucing kurap kat pekerja Melayu sebab tengoklah betapa pekerja orang Melayu sanggup tolong mereka bunuh peniaga Melayu sendiri. Melayu kucing kurap jugalah yang mengundi DAP, HABIH CAMNO??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...