Untung 121% Tu Tak Cukup Lagi Ke? Buktikanlah..



Anwar si Punaisihat Ekonomi Selangor bergaji seringgit tu gempak dan wayang je lebih konon takkan naikkan 3 tol lebuhraya yang dipegang oleh kerajaan Negeri Selangor.
Esok tak boleh, banyak le alasannya dan sudah pasti jarinya akan menuding ini semua salah UMNO.

Duk kata kat UMNO/BN depa lagi teruk!

Yang aku faham, Kerajaan selangor sanggup tak menurunkan tol yg anak syarikatnya memegang saham KONSESINYA... atau mereka nak sapu keuntungan tersebut juga..?????

 Jadi inilah masanya peluang Pakatan Rakyat membuktikan pada rakyat yang jika mereka memang kalau ingin membela nasib rakyat maka eloklah kerajaan negeri Dap Selangor MENYERAP kenaikan ini melalui cara membayar pampasan kepada konsesi konsesi ini agar pengguna dapat lagi menikmati harga lama dan tidak perlu bayar toll pada kadar baru.

Ini cuma satu cadangan. Kalau betul betul ikhlas seperti mana yang Rafizi Ramli selalu cakap dalam parlimen..'BUAT KEPUTUSAN DEMI RAKYAT'. Inilah masanya kami kata LET'S SEE SAMADA PAKATAN RAKYAT WALK THE TALK. Boleh kot?

2 comments:

Anonymous said...

Aku percaya yang kerajaan selangor akan melakukan apa yang baik untuk rakyat Selangor seperti sebelum ini. Cuma pencacai-pencacai BiNatang yang tak yakin! Mereka akan lebih percaya kata-kata munafik kumpulan BiNatang terutama yang datang dari daerah Kebinatangan yang selalu melolong macam monyet dalam parlimen tu,walaupun telah di tipu hidup-hidup selama 65 tahun. Kesian...kesian..kumpulan BiNatang ni. Kebanyakan pencacai-pencacai dalam blog ni pun umur pun tak sampai 65 tahun pun, maka bukan mereka saja telah di tipu untuk menjadi macai,tetapi ibu bapa, datuk nenek mereka juga telah di macaikan hidup-hidup oleh spesis BiNatang ni atas nama ketuanan Melayu dan sesuap nasi dan kain pelikat ! Kesian....kesian....

Anonymous said...

ala.......mamat December 18, 2013 at 6:41 PM pon pecacai Pundek Rakyat??? ngaku ajer la...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...