Jom Kita Lihat Gelagat Machai-Machai Nuar Yang Terkini..


Lihat kebebalan dan bagaimana mereka meroyan setelah PM wannabe pujaan mereka dihalang masuk ke Jepun semalam. Macam-macam spekulasi murahan dan bodoh seperti DS Najib kunnunnya telah merasuah kerajaan Jepun hingga menyebabkan Anwar dihalang memasuki negara matahari terbit itu?

Kini mereka nak boikot barangan Jepun tapi dalam masa yang sama mereka memandu kereta keluaran dan teknologi Jepun, barangan elektrik dan sebagainya juga dari Jepun.
Mereka nak boikot makanan Jepun seperti sushi Makin kelakarkan mereka ni.
Janganlah kita jadi sebebal mereka.

4 comments:

Anonymous said...

hahahaha dah mula dah salahkan BN or Najib...berkilo2 kangkung la diorang bebel nanti ni...

yg bangang tu mintak black n white dr jepun hal 'PM-wanabe' mereka pasal kes 1999...rasanya kalau dia baca hujah 3 hakim tu...sure diorang nyesal sokong 'PM-wanabe'..

-smh-

AJAI62 said...

Assalam Bro

Apalah teruk sangat mentaliti puak pembangkang ni... Ingat kerajaan Jepun tak kaji ke siapa Anwar tu... Mereka mesti punya rekod jenayah yang pernah dilakukan oleh sesiapa saja yang nak masuk ke negara mereka.. Apa pun SIAPA ANWAR NI... Nak kata pemimpin kerajaan Malaysia tak pun... Tak payahlah meroyan... macam orang bodoh...

Awangliku said...

Apa diorang ingat Nuar tu baik sangat ke ? satu dunia dah tahu siapa si Nuar ..kaki liwat..

Anonymous said...

Hahaha.....a bunch of bebal people. Mana tak bebal dan bodoh. Korang dok guling2 kat luar jalan parliament, your peliwat idol seronok-seronok angkat sumpah jadi ahli parliament. Lepas tu duduk minum2 pekena the tarik dengan Najib dan Muhyidin. Kan bodoh bin bebal korang....betul kan? Jangan lah nak ngelak, hehehehehe. Tak sangka golongan bebal bin bodoh nie tak serik2 dengan kebebalan dan kebodohan. Golongan ini yang pembangkang akan terus bela untuk terus dibebalkan dan dibodohkan...kahkahkah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...