Video tragis penjual putu mayam dilanggar secara selamba oleh pemandu wanita di jalan taman.




Menurut sumber, perempuan ni pakai telefon time driving.
Lepas dah langgar mamat tu, dia tak mengaku tapi salahkan pulak mamat jual putu mayam tu. Kesian gila.
memang bodoh perempuan cina itu, jalan punyalah luas ditala juga kepada lelaki india yang langsung tak bersalah.
Tipikal pemandu wanita atau tipikal segelintir orang cina yang ego dan besar kepala?

5 comments:

Daeng Selili said...

dia boleh peluk tubuh...nampak...memang bangsat keras kepala..kesian macha tu...sial ah nyonya tu

Anonymous said...

sumbat jew putu mayam kat mulut nyonya tu....kalau dapig main dgn kangkung...kite sumbat dgn putu mayam

Anonymous said...

Mmg haram jadah. Jenis bangsa yg biadap dan bangsat. Nasib baik le Budak India tu baik....kena kat aku cekak pinggang mcm tu alamat berselerak le gigi kat jalan.
Bangsa diaorg mmg perangai mcm tu tak nak mengaku kesalahan. Kena tegas dgn diaorg. Satu insiden amoi sepet ni buat U turn dan langgar keta staf aku. Turun keta dia lak yg sembur pd org yg dia langgar dan tak nak mengaku. Staf aku angin apa dia buat??? Dia reverse keta dia dia langgar keta amoi tu berkali-kali. dok reverse n langgar , reverse langgar...puas hati dia baru le dia suruh amoi tu buat polis repot. Cara tu je nak ajar bangsa sepet biadap ni.

Munie Blushious said...

memang sakit hati la tengok.. padahal dia yang langgar.. otomatik la salah.. siap melambung lagi ane tu tau.. takde hati perut btol.. nak jugak tegakkan benang yg basah padahal memang terang2 salah.. sengal la.. abis berterabur rezeki ane tu.. :(

Anonymous said...

http://www.hmetro.com.my/articles/Paniklanggar5pesakit//Article?BeritaUtama

Haramkan penggunaan kereta OKU (auto) .. Byk kes sudah,di Nilai kereta parking dlm tempat ATM kerana tertekan,kereta parking dikaunter pam minyak kerana tertekan..dan dilenyek lori sbb x lepas memotong pun kereta OKU. kereta org normal (manual) jika tertekan enjin mati terus...hidup kereta manual!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...