Ustaz Ahmad Dusuki Hantam Kegilaan Pkr yang berlaku di Dun Kajang.


Baru sebentar tadi Ustaz Ahmad Dusuki memuatnaik status menempelak tindakan seorang adun kerana didakwa khianat terhadap amanah yang diberikan kepada rakyat. Walaupun tidak meletakkan nama adun itu, tapi status Ustaz Ahmad Dusuki itu jelas ditujukan kepada Adun Kajang.

 Benar Rasulullah sebut "apabila amanah itu diberi kepada yang bukan ahlinya maka tunggulah saat kehancurannya", senang sahaja letak jawatan untuk memberi laluan kepada seseorang yg lain pula!, adakah ini cara untuk menjimatkan duit rakyat? saya kira ini satu cara khianat terhadap amanah rakyat yang diberi sewaktu pilihanraya sebelum ini, dan ini juga suatu pembaziran yang tidak perlu diwajarkannya!! .,

 Keputusan Adun Kajang dari parti PKR, Lee Chin Cheh meletak jawatan berkuatkuasa pada hari semalam, 27 Januari 2014 telah mengejutkan ramai pihak.

Seharusnya perlu ada satu tindakan undang mendenda seberatnya kepada sesiapa wakil rakyat yang meletakkan jawatan dengan sengaja tanpa alasan yang kukuh. Ini suatu tindakan pengkhianatan terbesar terhadap rakyat terhadap calon yang mengundi Pkr pada PRU13 yang lalu.

Nah, sekarang Anwar Ibrahim manusia durjana ini dengan mudah memenuhi keinginan memenuhi hawa nafsu menjadi MB hanya dengan suatu panggilan telefon sahaja barangkali dengan menyuruh penyandang kerusi Dun Kajang tersebut meletakkan jawatan.

Secara peribadi aku nasihatkan lebih baik BN tak perlu masuk gelanggang melayan orang gila yang kemarukkan kuasa ini. Sudah pasti banyak wang akan terbazir dan sungguh merugikan jika berkempen. Lebih baik disalurkan kepada mereka yang benarbenar memerlukan.

5 comments:

Anonymous said...

Tak dpt nak jadi PM, asalkan dpt gaji yg melebihi PM pun jadilah. Kemaruk kuasa katakan....

AwangLiku said...

kita tengok bagaimana orang2 kajang diperbodohkan oleh nuar brahim

Anonymous said...

Memang amat setuju. Dah lah asyik nak berpolitik dari berkerja untuk rakyat. Apa kata PAS jugak mencalon wakil dalam PRK. Kita sama-sama lihat sapa yang pengundi Kajang akan pilih....sipeliwat tua atau wakil yang boleh berkerja. Biar rakyat Kajang MAUTkan politik si peliwat tua ini. Sedangkan So Lek yang main kayu 3 di tolak cina, ini kan pulak seorang jantan tua yang peliwat dan juga penzina tegar.

Anonymous said...

BAGUS..BAGUS BIAR PAS BERGADUH DENGAN PKR PASAL PRK DUN KAJANG. BIAR MEREKA TIDAK SEBULU, BIAR PAS PUN MELETAKKAN CALUN NYA.

Anonymous said...

DSAI kata beliau x nk fikir pasal MB,tp nk pastikan menang PRK.Yg peliknya kan dlm PRU 13 yg lalu PKR dh menang,ni gila apa pulak ni.Apakah semua ini sbb nk tutup malu kerana dihalau Jepun.X taulah sekiranya penyokong PR terutamanya PAS masih x nampak lagi mainan Anuar ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...