Pertikaian Di Selangor makin kronik sehingga selaput dara Faekah turut menjadi mangsa

Nampaknya nilai kemanisan politik di Malaysia semakin terhapus sopan santun dan budi bahasa apatah lagi membabitkan orang melayu. 

Walaupun berlaku di sebelah kem puak pakatan yang mana kita tahu kerakusan persaingan merebut kuasa di sebelah sana sangatlah kronik, namun aku tetap berasa sedih & amat kesal.
Kata mengata maki hamun sindir menyindir dah jadi makanan harian penyokong dan pemimpin partai politik itu sendiri. Aduh.. Apalah nak jadi?

Inikah nilai politik dan perjuangan membela agama dan bangsa yang digariskan dalam Islam?
Sungguh memalukan. Puak Pas haprak terus jadi tunggul dan jika bersuara sekalipun tidak dipandang sebelah mata pun oleh Anwar Ibrahim.


Suruhanjaya Hak Asasi Manusi (SUHAKAM) & Ambiga : Mereka Bercakap Selaput Dara Dia?

Kenapa Semua Orang Perasan?

Mulut Longkang? Betina Najis?

Minah Tak Laku?

Hina-Menghina, Selaput Dara, Mulut Longkang, Betina Najis, Andartu Gersang, Aduh berapa ramai Wanita Terhina dengan kata-kata sadis itu?...Tak tahu apa nak kata, Kamulah yang berkata-kata wahai pembaca...

1 comment:

Terasa Cock MeiLing said...

Kerusi MB adalah sesuatu yg exklusif. Bukan mudah Azmin Ali atau Anuwar sekali pun untuk menggoncang Khalid supaya jatuh dari kerusi itu. Umpama seekor ungka yang mendakap dahan, semakin bergoyang semakin kuat pelukanya. Seekor beruk akan jatuh dari pokok kelapa sekiranya dibuai oleh bayu yang lembut, bukan sebab dilanda ribut.

sebagai MB Khalid masih lagi menyimpan kukunya. Beliau juga mempunyai penyokong, lebih ramai dari penyokong Azmin Ali sendiri. Selangor adalah turf Khalid, dan beliau bukannya alas kaki didepan pintu untuk Azmin dan Anuwar sewenang-wenang menyental kakinya yang berkelarah dengan daki tahi anjing dan bau busuk.

Ini baharu Faekah yang bersuara, sudah terasa pedih cacing-cacing krawit peliharaan Azmin. Sudah tentu Khalid tidak akan membenarkan cacing-cacing ini naik kemata..

Ada perang mau datang.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...