Skandal s3ks: Apa kaitan dengan calon BN #PRKKajang?




WANITA YANG BERMORAL YANG TIDAK MEMENTINGKAN JAWATAN DAN MENJAGA MORAL WANITA. BELIAU TELAH MELETAKKAN JAWATAN PADA 2010 HANYA KERANA KELAKUAN BURUK ORANG LAIN!!

 Mei Fun melepaskan jawatan sebagai Ketua Wanita MCA, Pengerusi Wanita MCA Selangor, Pengerusi Skuad Bantuan Bencana (CRSM) parti, Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat serta sebagai senator kerana menunaikan janji apabila soi lek menang Presiden MCA.

 Menurut Mei Fun, beliau hanya melepaskan jawatan dalam parti dan bukannya meninggalkan MCA. BELIAU TIDAK BOLEH BEKERJASAMA DENGAN SOI LEK YG TERLIBAT DENGAN SKANDAL SEXS.

 “Peletakan jawatan saya bertujuan mempertahankan hak dan maruah golongan wanita. ”Saya bukannya keluar parti kerana saya masih yakin terhadap matlamat parti. Saya akan terus berkhidmat kepada parti tanpa mengorbankan prinsip saya.”

Ini yang aku kagum dengan Mei Fun yg sanggup berkorban melepaskan jawatan hanya kerana Ketuanya terpalit dengan skandal seks walaupun mereka kafir.

Yang calon Pkr sorang tu, walau jutaan bukti diberi, buat bodo je bertanding walaupun dirinya sendiri jelas dan nyata terpalit dengan skandal seks dengan china doll. Islampulak tu?

Isyisyisy. Geli geleman aku nengok. Hangpa nilaikanlah sendiri wahai Pengundi Kajang..

2 comments:

Anonymous said...

Artikdl terbaik bro.
Sikapir resign bos punyepasal,ni tuan badan buat2x paham..
Kihkihkih

Anonymous said...

Kenapa tak letak saiful jobo bertanding. Saiful kesayangan najib dan mak semah dan kesayangan semua orang2 umno. Malah umno bn menang pru13 sebab jobo saiful. Koh koh koh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...