Anak Saudara Karpal Singh Dakwa Kerajaan Yang Merancang Kemalangan Maut Tersebut!


Tersebar meluas di laman Facebook di mana seorang pengguna Facebook yang mengaku dirinya anak saudara kepada mendiang Karpal Singh mendakwa kemalangan telah dirancangan oleh Kerajaan.

Kita memahami saat ini ahli keluarga mendiang pastinya sedih dengan berita yang mengejutkan ini. Tetapi apabila membuat tuduhan memba-bi buta seperti ini, ia adalah satu tindakan yang melampau.

Apa yang dilaporkan oleh media, kemalangan mungkin berlaku disebabkan kereta mendiang Karpal dipandu laju dan tambahan pula kenderaan itu memiliki rekod kesalahan trafik yang banyak masih belum dibayar.

Kenapa kaitkan dengan politik? Jelas sekali, Anil JS mencabar pihak berkuasa untuk melakukan tangkapan ke atas dirinya. 


Kalau dah siap memfitnah kononnya kemalangan dirancang, memang sesuatu tindakan yang agak berani dan Anil JS perlu ditahan untuk siasatan lanjut. Lebih-lebih lagi kes ini melibatkan individu yang berprofil tinggi.

Tindakan mengeluarkan kenyataan sedemikian seolah-olah dia mengetahui apa yang berlaku sehingga terjadinya kemalangan tersebut.

Di bawah merupakan suatu lagi fitnah yg maha dasyhat direka oleh macai pakatan demi untuk memburukkan kerajaan. Mereka sedaya upaya akan mengaitkan apa jua insiden / tragedi dengan kerajaan. Maka celakalah sesiapa yg merekayasa cerita sedemikian.


6 comments:

Anonymous said...

Kelakar sungguh. Sapa langgar sapa ni

Anonymous said...

Masa hidup bela orang sodok belakang orang, mati pun sodok belakang jugak.

Anonymous said...

apa lagi..polis cari dan tangkap bangsat ni di HSBC cyberjaya

Anonymous said...

aku pun boleh buat teori bahawa atas kekecewaan Al Jubori terhadap karpal singh menyelamatkannya dari kes liwat maka konspirasi membunuh karpal telah dirancang oleh Al Jubori untuk membalas dendam selepas banyak wang guaman dibagi.

Anonymous said...

Memang pun konspirasi BN.Apa tidaknya, lebuhraya BN yang buat,duty import kereta Alphard bayar kpd kerajaan BN,hospital dan ambulance pun kerajaan BN yang sediakan. Cantik punya planning.Cuma perlu driver lori pusing steering sikit je. Bijak nya pencacai PKR.
Tapi pada aku, kafirun tu dah dapat balasannya dari Allah.Takbir...

Anonymous said...

College Pinay Girl Gang Rape by 3 Guys caught on Cellphone Video

http://trendzvid.blogspot.in/2014/04/var-l1okwc-false-var-l2okwc-false.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...